Jūs zināt tikpat labi kā es, kamēr mēs laiku pa laikam pievēršamies GR Supra, tāpēc pāriesim pie lietas būtības. Toyota Gazoo Racing 2020. gadā laida klajā GT4-spec versiju, un tagad sacīkšu auto svin svarīgu pagrieziena punktu. Gazoo ir piegādājis 50th trases mašīna, tāpēc autosporta nodaļa ievieš ierobežotas sērijas speciālo versiju.
Toyota to nosauca par GR Supra GT4 50 Edition, un pasaulē tiks pārdoti tikai seši eksemplāri. Gazoo divus automobiļus patur Eiropā, divus nosūta uz Āziju, bet atlikušie divi paredzēti Ziemeļamerikai. Sarkanā kupeja ir zeltīta ar mirdzošiem “50 Edition” logotipiem uz priekšējiem spārniem un jumta, savukārt salonā uz instrumentu paneļa ir tāda paša nosaukuma emblēma. Zelta logotips rotā arī tik pazīstamā informācijas un izklaides sistēmas kontrolieri.
GR Supra GT4 tiks piegādāta komplektā ar iekštelpu auto pārsegu, un tā priekšrocība ir pārveidots vadītāja sēdeklis. Turklāt pasažiera sēdeklis ir iekļauts 50 Edition standarta aprīkojumā. Turklāt šie seši klienti var izvēlēties atpakaļskata kameru un riepu spiediena kontroles sistēmu (TPMS).
Toyota varētu izveidot uz ceļiem piemērotu GRMN Supra ar S58 modeli
GR Supra GT4 pamatā ir tas pats BMW iekšdedzes sešcilindru turbokompresora dzinējs, kas ir kopīgs Z4 M40i. B58 3,0 litru B58 attīsta līdz 430 ZS un 650 Nm (478 ZS), taču atkarībā no čempionāta, kurā tas piedalās, tiek piedāvāts dažādos regulēšanas stāvokļos. Jauda tiek novadīta uz aizmugurējo tiltu, izmantojot septiņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu ar pārslēdzējiem.
Gazoo Racing ir uzlicis GR Supra Edition 50 cenu 175 000 eiro. Tomēr Toyota tuvākajos gados varētu laist klajā daudz pieejamāku GRMN, kas paredzēts braukšanai pa ceļiem. Runā, ka tas saņems S58 no M4, kur tas konkurējošajā versijā sasniedz 503 ZS, vai vēl vairāk karsti gaidītajā M4 CSL.