Vai šis 1989. gada BMW 635CSi automātiski iekaro jūsu sirdi?

Kad lielākā daļa entuziastu domā par veco 6. sēriju, viņi iedomājas par ikonisko BMW M6 ar tā zīdaino iekšdedzes sešcilindru, piecu pārnesumu manuālo pārnesumkārbu un satriecoši labo izskatu. Tomēr M6 var izmaksāt daudz dārgāk, nekā daudzi entuziasti var atļauties. Ja vēlaties lētāku klasiku un tomēr vēlaties 6. sērijas auto, šis 1989. gada BMW 635CSi no Bring-A-Trailer, iespējams, ir piemērots tieši jums, taču tam ir viens āķis – tas ir automātiskais.

Automātiskajām transmisijām nav nekas pēc būtības slikts. Lielākoties automātiskās pārnesumkārbas ir labas, taču, īpaši veciem automobiļiem, tās bieži vien var traucēt braukšanas pieredzi. Astoņdesmito gadu automātiskās pārnesumkārbas nebija ne īpaši ātras, ne arī īpaši atsaucīgas uz pedāļa nospiešanu. Mūsdienu ZF astoņu pakāpju pārnesumkārba darbojas tik izcili, ka liks aizmirst par vēlmi pēc trešā pedāļa. Tā nebūs vecajā 6er. Šim automātiskajam pārnesumu pārslēgšanas mehānismam, salīdzinot ar modernajiem automātiskajiem pārnesumu pārslēgšanas mehānismiem, būs pakārtota pārslēgšanas loģika, lēns pārslēgšanas laiks un slinks reakcijas laiks.

Tomēr pārējā automašīnas apdare ir jauka un, kas ir vēl svarīgāk, pieejama. Laikā, kad rakstām šo rakstu, līdz izsoles beigām ir atlikušas tikai trīs stundas, tāpēc jums būs jārīkojas ātri, bet pašreizējā solītā summa ir tikai 7000 ASV dolāru. Un, ja jūs lasāt šo tekstu pēc izsoles beigām, vismaz tas jums dos priekšstatu par to, cik jums maksās automātiskais 635CSi, ja divi pedāļi jums ir pieņemami.

M635CSi bmw 750x496

BMW M635CSi

Vēl svarīgāk ir tas, ka automašīna ir lieliskā stāvoklī, un tai nesen ir veikti daudzi apkopes darbi, tostarp vārstu regulēšana. Tā kā tas ir vēlīnā modeļa automobilis, tam ir dažas patīkamas funkcijas, kas nebija pieejamas agrākajos BMW 635CSi modeļos. Piemēram, tam ir Eiropas bamperi, nevis šausmīgie amerikāņu akordeona bamperi, iekšpusē ir pievienota āda un 3,5 litru 3,5 litru rindu sešcilindra dzinēja versija ar visaugstāko jaudu – 208 ZS un 225 ZS griezes momentu. Četru pakāpju automātiskā pārnesumkārba mazina veiktspēju, bet vismaz tas būs ērts kruīzauto.

Ikvienam, kas meklē lielu, ērtu, lieliski izskatīgu, klasisku GT automobili, šis BMW 635CSi varētu būt ideāli piemērots tieši jums. Tam ir izcils dzinējs, satriecošs izskats, lieliska krāsu kombinācija (melna virs smilškrāsas), un šķiet, ka tas ir lieliskā stāvoklī. Šis automobilis nodrošinās tūkstošiem lielisku nobraukumu kilometru turpmākajos gados, ja vien jūs varat sadzīvot ar automātisko pārnesumkārbu.

[Avots: Bring-A-Trailer]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru