Vienīgais veids, kā iegādāties BMW B58 dzinēju ar manuālo vadību, ir iegādāties Toyota

BMW šobrīd ražo vienu no labākajiem dzinējiem pasaulē – B58 3,0 litru turbopūtes rindu sešcilindru dzinēju. Tas tiek vienprātīgi slavēts par izcilo jaudas, izsmalcinātības, daudzpusības un trokšņa kombināciju. Nesen mēs runājām par to, ka tas ir visu laiku labākais BMW dzinējs, un fanu vidū nesaskatījām gandrīz nekādas domstarpības. Tieši tik labs tas ir patiesībā. Un tomēr Ziemeļamerikā BMW nepiedāvā B58 ar manuālo pārnesumkārbu – entuziastu iecienītāko pārnesumkārbu. Bet Toyota to dara.

Toyota tikko oficiāli paziņoja, ka Supra ar manuālo pārnesumkārbu ir ceļā uz Ziemeļameriku, un tā būs pieejama visā modeļu klāstā. Tas nozīmē, ka gan Toyota Supra 2.0, gan 3.0 varēs iegādāties ar manuālo pārnesumkārbu. Ironiskā kārtā tas nozīmē, ka Toyota ir vienīgais BMW B48 2,0 litru četru cilindru dzinēja B48 pārdevējs Ziemeļamerikā arī ar manuālo transmisiju.

2023 Toyota Supra with manual gearbox 11 830x553

Tās neapšaubāmi ir labas ziņas, jo tas ļauj vienu no labākajiem dzinējiem pasaulē beidzot Amerikā savienot ar manuālo pārnesumkārbu, turklāt lieliski izskatīgā sporta automobilī. Protams, Supra tiek kritizēta par to, ka tai trūkst rakstura un tā ir pārāk līdzīga BMW, taču tas joprojām ir spējīgs sporta automobilis ar lielisku veiktspēju, kuru tikai padarīs vēl jautrāku, pievienojot atbilstošu trīspedāļu pārnesumkārbu.

Patiesībā Toyota Supra ir tikai BMW Z4 kupeja. Tam ir tāda pati šasija, tāds pats dzinējs, tāda pati balstiekārta (lai gan Toyota apgalvo, ka tā ir pielāgota Supra vajadzībām) un tāds pats aizmugurējais diferenciālis. Tātad, ja vēlaties BMW Z4 vai, godīgi sakot, jebkuru citu BMW, kas nav BMW, ar manuālo pārnesumkārbu, jums ir jāiegādājas Toyota Supra.

Ciniski entuziasti par to izsmies BMW, jo bavāriem bija nepieciešama Toyota, lai pārdotu sava sporta automobiļa labāko versiju, un, iespējams, tā ir pelnījusi šādu izsmieklu. Tomēr, manuprāt, mums vajadzētu būt pateicīgiem, ka Toyota mums piedāvā Supra ar stūres mehānismu.

2023 Toyota Supra with manual gearbox 12 830x553

Būt Z4 zem ādas patiesībā ir laba lieta. Z4 šasija patiesībā ir fantastiska. Tā ir zema, neticami stingra un ļoti labi sabalansēta, tāpēc gan to, gan Supra ir tik labi vadīt. Neviens no šiem automobiļiem nav perfekts, taču, braucot ar abiem, var secināt, ka tiem abiem ir milzīgs potenciāls. Jauns spilvenu komplekts un, iespējams, dažas pārskatītas vadības sviras varētu pārvērst labu sporta automobili par patiesi īpašu.

Ņemot vērā iepriekš teikto, tagad, kad Toyota Supra tiek piedāvāta ar manuālo pārnesumkārbu, BMW entuziasti varētu vēlēties pārskatīt M240i iegādi, jo Supra izmanto tādu pašu dzinēju, izskatās labāk, tai ir daudz potenciāla un atbilstoša pārnesumkārba.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru