Nav noslēpums, ka visurgājēji ir automobiļu ražotājiem visienesīgākie transportlīdzekļu tipi. To izgatavošana nav daudz dārgāka nekā sedanu izgatavošana, un tomēr tos var pārdot par lielāku cenu, turklāt to pārdod daudz vairāk nekā jebkura cita veida transportlīdzekļu. Tas jo īpaši attiecas uz elektriskajiem automobiļiem, jo SUV virsbūves ir vieglāk iebūvēt akumulatorus, jo tie ir augstāki. Tāpēc BMW plāno nākotnē elektrificēt visus SUV modeļus, sākot ar iX1 un beidzot ar iX7, teikts šajā nesen publicētajā paziņojumā.
Pašreizējā automobiļu tirgū sedani, kupejas un kabrioleti lielākoties ir miruši. Pircēji tos vairs nepērk, tāpēc autoražotāji pārtrauc to pārdošanu. Daži sedani, piemēram, BMW 3. sērijas BMW, visticamāk, vienmēr būs populāri, taču lielākoties BMW produktu līnija, tāpat kā visas pārējās markas, virzīsies galvenokārt uz SUV automobiļiem. Turklāt palielināsies elektrifikācijas spiediens, un šie paši SUV iegūs elektriskos spēka agregātus.
Jau tagad ir vērojami šī procesa aizsākumi, jo BMW jau konsolidē savus sedanus un kupejas. Runā, ka BMW 8. sērijas un 4. sērijas kupejas tiks apvienotas un kļūs par BMW 6. sērijas kupeju. BMW 8. sērijas Gran Coupe galu galā varētu kļūt par 7. sērijas atvasinājumu, tādējādi pilnībā likvidējot 8. sērijas modeļu līniju. Un mēs jau zinām, ka tādi automobiļi kā 2. sērijas kupeja ir uz pēdējiem soļiem.
Tajā pašā laikā SUV modeļu skaits turpina pieaugt. Šobrīd BMW ir “X” sērijas SUV ar katru numuru: X1, X2, X3, X4, X5, X6 un X7. Drīzumā katram no šiem SUV būs arī elektriskais variants, sākot no iX1 līdz pat iX7. Bet tas neapstāsies pie tā. Arī M nodaļa rada savu SUV, lai gan plug-in hibrīda, BMW XM. Šie elektriskie apvidus automobiļi ne tikai palīdzēs palielināt BMW elektrisko automobiļu pārdošanas apjomus, bet arī peļņas maržas, jo elektriskos apvidus automobiļus ir vieglāk izgatavot un tos var pārdot par augstākām cenām. Cerams, ka BMW gūtā papildu peļņa pārtaps jautrāku sedanu un kupeju ražošanā, taču tas vēl nav zināms.