BMW iX pasaulei tika prezentēts kā jaunais Bavārijas zīmola tehnoloģiskais flagmanis. Tas ir saistīts ar zināmām cerībām, jo gadu gaitā esam redzējuši dažas diezgan pārsteidzošas tehnoloģijas, ko BMW ir ieviesis savos flagmaņu modeļos. Agrāk šī loma pienācās 7. sērijas modelim, taču, pielāgojoties jaunajam, elektriskajam laikmetam, mēs redzam arī jaunu flagmaņa nesēju elektriskā SUV formā.
BMW iX ir pilnībā jauna operētājsistēma, jauna instrumentu paneļa un multimediju sistēmas konfigurācija, kā arī citas funkcijas. Tomēr autonomās braukšanas funkcijām trūka jaunumu. Kad BMW sākotnēji paziņoja par iX, mums tika solītas 3. līmeņa autonomās sistēmas, taču šie atjauninājumi tika atlikti. Tomēr martā tiks sperts solis šajā virzienā, jo BMW iX pirmo reizi iegūs tā saukto Autostāvvietas asistenta Professional funkciju.
BMW norāda, ka tas ļauj iX automašīnai pašai novietoties garākā attālumā. Būtībā, izmantojot GPS un trajektorijas datus, ko nosaka stūres kustības, sistēma var saglabāt pēdējos 200 nobrauktos metrus un stūres rata kustības. Atkal ierodoties attiecīgajā sākuma punktā, parkošanās palīgsistēma Professional var pārņemt visu braukšanas uzdevumu, tostarp paātrināšanu, bremzēšanu, stūrēšanu un pārnesumu pārslēgšanu starp braukšanu uz priekšu un atpakaļgaitu. Tad jūsu uzdevums būs tikai novērot automašīnas apkārtni automatizētā procesa laikā.
Mums bija iespēja ar šo jauno funkciju spēlēties 2021. gadā, braucot ar jauno BMW iX xDrive50. Un, kā redzams zemāk pievienotajā video, tā darbojas lieliski. Aplūkosim un neaizmirstiet abonēt mūsu Youtube kanālu, lai skatītu visus jaunākos ar BMW saistītos video!