Pieci labākie Super Bowl automobiļu reklāmas klipi

Superkausa ballīšu ballītēs ir divu veidu cilvēki: tie, kas ieradušies, lai skatītos spēli, un tie, kas vienkārši vēlas ēst ēdienu un skatīties puslaika šovu un reklāmas. Es esmu no pirmās nometnes, jo esmu kaislīgs futbola fans, un tas nozīmē, ka pret otrajiem esmu noskaņots naidīgi. Parasti man ir pilnīgi vienalga par Super Bowl reklāmām, ja vien tās nav kādas gaidāmās nerdu filmas treileri. Tomēr es pievēršu uzmanību automobiļu reklāmām, jo parasti ir interesanti redzēt, kā zīmoli reklamē savus nākamos automobiļus uz reklāmas lielākās skatuves.

Šī gada Super Bowl laikā bija dažas interesantas automobiļu reklāmas, lai gan man jāsaka, ka to kopējā kvalitāte bija diezgan gauži garlaicīga. Tomēr bija arī dažas labas, tāpēc pārbaudīsim tās, lai noskaidrotu, kuras no tām bija piecas labākās.

5: Polestar – “Bez kompromisiem”

Šis ir pelnījis vietu tikai tāpēc, ka pastāv. Lai gan pati reklāma bija vienkārša pēc dizaina – tikai teksts virs dažiem Polestar 2 b-roll kadriem, bija forši redzēt Polestar reklāmu Super Bowl laikā. Polestar ir labi pazīstams automobiļu entuziastu vidū, taču ārpus tā Zviedrijas elektromobiļu zīmols varētu būt arī marsietis, jo tik maz klientu par to ir dzirdējuši. Tāpēc bija ļoti forši redzēt, ka tam tiek piešķirta vislielākā iespējamā skatuve reklāmai Amerikā.

https://youtube.com/watch?v=B4QI0VzbkHk%3Fstart%3D1%26feature%3Doembed

4: BMW — “Zues & Hera”

Mēs redzējām šo vienu nedēļas sākumā, un tas bija izklaidējošs, jo Arnolds Švarcenegers izskatās smieklīgi ģērbies kā Zues un es nedomāju, ka kāds nogurst redzēt Salma Hayek jebkāda iemesla dēļ, nekad, vispār, bet tas nebija tik izklaidējošs kā tās zvaigžņu spēks ierosināja tas būtu. Lai gan bija interesanti redzēt BMW iX uz tik lielas skatuves, tādējādi nodrošinot tam pelnītu atpazīstamību.

3: GM — “Dr. EV-il”

Starp reklāmām un fantastisko puslaika šovu šī gada Super Bowl, šķiet, bija domāts tūkstošgades cilvēkiem, un man, kā vienam no viņiem, tas ļoti patika. Lai gan Austin Powersa tēmai veltītā reklāma jaunākajām paaudzēm varētu iet garām, man tā ļoti patika. Jāatzīst, ka esmu neviltots Ostina Pauersa cienītājs, tāpēc tas mani ļoti iepriecināja. Lai gan, jāatzīst, tas bija mazliet muļķīgs un šķita, ka pārāk centās, bet bija patīkami atkal redzēt veco bandu kopā.

2. KIA — “Robo Dog”

Ir vecs teiciens, ka Super Bowl reklāmā nevar kļūdīties ne ar suņiem, ne ar bērniem. Uzņēmums KIA nolēma izmantot pirmo, lai reklamētu savu jauno EV6 elektromobili, taču darīja to ar pavērsienu. Parastā suņa vietā tas bija robotizēts suns, un, neskatoties uz to, ka tas bija robots, tas joprojām bija apburošs un lika just līdzi. Īpaši tad, kad tas nolēca no ēkas jumta un, šķiet, saskārās ar savu galu. Līdz brīdim, kad to uzlādē automašīna un tas kļūst par autovadītāja palīgu. Tai nebija zvaigžņu spēka, bet tai bija foršs robots-suņuks, kurš bija ļoti labs puika.

1: Nissan – “Thrill Driver”

Eugene Levy ar gariem, plīvojošiem matiem, brauc ar aizmugures piedziņas sporta automašīnu Super Bowl laikā. Vai man vēl kaut kas jāsaka? Šī reklāma bija pārspīlēta, smieklīga un smieklīga, kā tas Super Bowl reklāmāmām arī pienākas. Eugene Levy priecē ikreiz, kad viņš parādās uz ekrāna, tāpēc bija lieliski redzēt viņu ar gariem, Fabio matiem, kā viņš ar jauno Nissan 400Z izpilda Maikla Beja stila trikus. Tomēr viņš nebija vienīgā zvaigzne smieklīgajā Nissan reklāmā, jo tajā piedalījās arī Danai Gurira, Deivs Bautista un Brie Larsone, kuri visi trīs ironiskā kārtā darbojas Marvel visumā. Tā bija ne tikai piepildīta ar lielisku zvaigžņu spēku, bet arī smieklīga, tajā bija vērojama forša braukšana un tā pat tika veidota vairākās dažādās daļās. Ja Nissan izveidotu “Thrill Driver” kā sava veida komēdisku īsfilmu sēriju a la BMW Films, es ļoti gribētu to redzēt.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru