Šis BMW XM atveidojums ir balstīts uz nesen nopludinātajiem attēliem.

BMW XM noplūda tikai pirms dažām nedēļām. Atlantas lidostā tika pamanīts minimāli pārklāta XM fotoattēls, pirms tas tika nosūtīts uz tirgu ar labās puses piedziņu. Noplūde atklāja to pašu lielo nieru režģi un jaunos, vienu uz otra sakārtotos izplūdes uzgaļus, kas bija redzami konceptauto XM. Taču, salīdzinot ar pagājušā gada prototipu, gala versija ir ieguvusi regulārus rokturus, kas izvirzās ārā no virsbūves, nevis ir vienā līmenī ar durvīm kā dažiem jaunākajiem BMW. Sānu spoguļi ir nedaudz pārveidoti, lai tie atbilstu citiem M automobiļiem, un šķiet, ka tie ir nedaudz lielāki, lai nodrošinātu labāku redzamību. Tajos pašos attēlos bija redzams XM ar 23 collu riteņu diskiem, bet aizmugurējā stikla augšējos stūros lepni bija redzams BMW apaļais uzraksts. Aplūkojot tuvāk, bija redzams arī samazināts difuzors.

Tagad, pamatojoties uz šiem noplūdušajiem attēliem, Ascariss Design ir izveidojis renderi, kurā XM ir attēlots ar visām šīm jaunajām dizaina detaļām un nokrāsots Sanpaulu dzeltenajā krāsā. Virsbūves krāsa ir apvienota ar tā saukto melno jostas līniju un vara krāsas apdari ap riteņu arkām. Sānu profila attēlā redzams glīts siluets, līdzīgs citiem segmenta automobiļiem. Arī šajā fotoshēmā ir iekļauti tipiskie lielie un aerodinamiskie M spoguļu uzgaļi.

Diemžēl BMW XM zaudē unikālos interjera dizaina elementus, kas tika ieviesti ar Concept XM. Paneļa panelī vairs nav trīs slīpās atveres, kas atgādina M logotipu, kā arī centrālās atveres, kas Concept XM pildīja skārienekrāna funkciju. Arī centrālā konsole ir pārveidota, un tagad tajā nav alumīnija stieņa, kas atdala vadītāju no priekšējā pasažiera. Tomēr lielais un izliektais displejs ir saglabāts, un to darbina jaunākā iDrive 8.

Milzīga jauda

bmw xm test drive review 20 830x553

Pagājušajā mēnesī mums bija arī unikāla iespēja izmēģināt agrīnās pirmsizlaides BMW XM. Mūsu prototips XM modeļa 750 ZS modeļa vietā demonstrēja 650 zirgspēkus un 800 ņūtonmetrus griezes momenta (590 ZS). Benzīna dzinējs nodrošina aptuveni 490 zirgspēkus, bet pārējo jaudu – 160 ZS – nodrošina elektromotors. BMW apgalvo, ka abus motorus var palielināt, lai nākotnē varētu ražot 750 ZS modeli. Ir arī pavisam jauna astoņu pakāpju ZF pārnesumkārba ar integrētu elektromotoru, kas atrodas transmisijas priekšā un starp tām ir sajūgi. Pārskatu var atrast šeit.

Pilnībā atklāto BMW XM sagaidām rudens sākumā, pirms tā ražošanas uzsākšanas 2022. gada decembrī. Tirgus palaišana plānota 2023. gadā, un mēs sagaidām, ka Vācijā tā cena būs 170 000-180 000 eiro. ASV cena vienmēr ir zemāka un, visticamāk, būs lielāka nekā X5 M Competition MSRP.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru