2022. gada BMW M4 Competition xDrive spīd degvielas ekonomijas testā

Atzīsim, ka jūs nepērkat automašīnu, kas maksā sešciparu summu, lai ietaupītu degvielu. Tomēr šis 101 795 ASV dolārus maksājošais BMW M4 ir patīkams pārsteigums. EPA šim 2022. gada eksemplāram Competition izpildījumā ar xDrive uz šosejas novērtē niecīgos 22 jūdzes uz galonu (10,69 litri / 100 km), taču viens YouTuberis ievērojami uzlaboja jaudīgā iekšdedzes sešdzinēja oficiālo efektivitātes rādītāju.

M4 pircēji novērtē veiktspēju, ko nodrošina 503 ZS dzinējs, taču lielāka efektivitāte noteikti nekaitēs. Vēlamies norādīt, ka EPA iegūst degvielas ekonomijas rādītājus, divpadsmit ar pusi minūtes braucot 10 jūdzes ar vidējo ātrumu 48 mph, nepārsniedzot 60 mph.

BMW M4 Competition xDrive Test Drive 9 of 31 830x467

Daily Motor darīja lietas citādi, jo mēs apgalvotu, ka viņa tests ir atbilstošāks reālajā pasaulē. Viņš ar M4 Competition xDrive nobrauca 25 jūdzes vienā virzienā un vēl 25 jūdzes otrā virzienā ar vidējo ātrumu 70 km/h. YouTuberam bija ieslēgta arī gaisa kondicionēšanas sistēma, savukārt EPA testē automašīnas ar izslēgtu gaisa kondicionēšanas sistēmu. Lai maksimāli palielinātu efektivitāti, automašīna darbojās komforta režīmā, un kruīza kontrole bija iestatīta uz GPS pārbaudītiem 70 km/h.

Tas tehniski nav uzskatāms par hipermilingu, jo viņš varēja braukt daudz lēnāk, lai palielinātu šos mpg rādītājus. Brauciena beigās M4 bija nobraucis 55,74 jūdzes un patērējis 1,774 galonus degvielas, t. i., 31,42 mpg. Tas ir 7,48 litri uz 100 km. Ņemot vērā, ka automašīnai ir 15,6 galonu degvielas tvertne, tas nozīmē, ka veiktspējas kupeja var nobraukt 490 jūdzes (788,5 kilometrus), pirms beidzas degviela.

Ņemot vērā muskuļaino dzinēju un to, ka tas nav no vieglajiem automobiļiem (jo īpaši ar xDrive), var droši teikt, ka M4 Competition xDrive degvielas ekonomijas testā uzrādīja vislabāko rezultātu. Šķiet, ka S58 dzinējam ar divām turbīnām ir viss, un tam vajadzētu kļūt vēl efektīvākam līdz ar hibrīda piedziņas agregātu izplatību. Ja neesat dzirdējuši, M2 G87, kas debitēs oktobrī, būs pēdējais M automobilis, ko darbina tikai iekšdedzes dzinējs.

Avots: Daily Motor / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru