BMW M2 Competition un M4 Competition dragreisa sacensībās modificēts VW Golf R

RSRNurburg ļaudis, skaidri parādot, ka dragreisa sacensībās jauda nav viss, nolēma izmēģināt iepriekšējās paaudzes Golf R pret BMW M2 Competition. Lai gan, ņemot vērā, ka Volkswagen standarta jauda ir 300 ZS, tas neizklausās kā godīga cīņa, Revo veica hot hatch modifikāciju, un tagad tā jauda ir vēl 80 ZS. Salīdzinājumā ar M2C tas joprojām ir par 25 zirgspēkiem mazāks, taču, kā redzams, jaudas trūkums nav problēma.

Golf R ar pilnpiedziņu un divsajūgu automātisko pārnesumkārbu bija ievērojami ātrāks no trases nekā M2C ar aizmugures piedziņu un manuālo pārnesumkārbu. Tas, ka tajā dienā bija auksts laiks, acīmredzami bija neizdevīga mazajam BMW, kas nespēja konkurēt ar Volfsburgas kompakto hečbukā.

BMW cīnījās par saķeri un sacensību sākumā zaudēja dārgo laiku, ko nespēja atgūt atlikušajā cīņas laikā. Mēs redzam, kā M2C tuvojas Golf R finiša līnijai, taču tas bija par maz un par vēlu. Pēc tam RSRNurburg nolēma iesaistīt lielos ieročus, nostādot VW pret M4 Competition.

2020 BMW M2 Competition review test drive 58 830x553

Tomēr mēs atkal saskaramies ar aizmugures riteņu piedziņas M automobili. Tam ir lielāka jauda nekā tā mazajam brālim (444 ZS pret 405 ZS) un manuālās pārnesumkārbas vietā ir DCT. Turklāt tas sver tikai nedaudz vairāk (1635 kg pret 1625 kg). Uz papīra F82 paaudzes M4C būtu bijis labāk jāsacenšas ar modificēto Golf R, taču vadītāja reakcija startā bija sarūgtinoši lēna.

Atšķirība starp abiem automobiļiem beigās bija mazāka nekā pirmajā cīņā, lai gan rezultāts bija gaidāms, ņemot vērā, ka VW sver aptuveni 200 kg mazāk nekā abi BMW M automobiļi. RSRNurburg , Nirburgringas auto nomas uzņēmums, nav pārsteigts par rezultātiem un apgalvo, ka, iespējams, tas varētu pretī stādīt savu uzlaboto Golf R pret vareno Nissan GT-R.

Mēs visi varam piekrist, ka 2WD vs 4WD drag race reti kad ir godīga cīņa, it īpaši, ja 2WD ir manuālā pārnesumkārba, kā tas bija M2C gadījumā. Pievienojot milzīgo svara starpību un ne tik ideālu saķeri, var droši apgalvot, ka izredzes tajā dienā bija pret abiem BMW automobiļiem.

 

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru