Dragreisa sacensības starp BMW M4 un Toyota Supra nešķiet godīgas, vai ne? Galu galā mēs runājam par dažādu segmentu automobiļiem. Īpaši, ja bavārijas sporta kupeja ir jaudīgāks Competition modelis, kā tas ir šajā gadījumā. Tomēr tas nav parasts A90, ņemot vērā, ka tam ir modernizēts dzinējs, lai mēģinātu izlīdzināt izredzes.
Tā jauda (440 ZS pret 503 ZS) un griezes moments (400 ZS pret 479 ZS) joprojām ir ievērojami mazāki. Tomēr tam ir nepārprotamas priekšrocības. Mēs, protams, runājam par svaru, ņemot vērā, ka piektās paaudzes Supra ir aptuveni par 500 kg vieglāka. Vai tas ir pietiekami, lai kompensētu vājāku B58 dzinēju salīdzinājumā ar tā augstas veiktspējas versiju S58?
Saskaņā ar Toyota Supra īpašnieka Džoša teikto, viņa automašīnas jauda uz aizmugurējiem riteņiem bija aptuveni 415 ZS. Tas nav pārāk slikti, ņemot vērā, ka B58 oficiāli ir 382 ZS pie kloķvārpstas. Interesanti, ka, pēc viņa teiktā, 3,0 litru 3,0 litru rindu sešcilindru dzirnaviņas dinamometrā uz riteņiem attīstīja 500 ZS, tātad daudz vairāk, nekā sākotnēji tika uzskatīts. Jāatzīmē, ka tajā dienā saķere bija problemātiska ne tikai tāpēc, ka bija auksts, bet arī nelabvēlīgās virsmas ar daudz akmeņiem dēļ.
YouTuber SamCarLegion rīkoja dueli starp abiem ar BMW darbināmajiem sporta automobiļiem, lai noskaidrotu, kurš no tiem ir ātrāks dragreisa sacensībās. Par pirmo dueli nav daudz ko teikt, jo viņš slikti startēja, nejauši ieslēdzot manuālo pārslēgšanas režīmu. Otrajā paraugdemonstrējumā viņš joprojām bija diezgan lēns no starta līnijas, taču spēja atgūt zaudēto un ērti uzvarēt dragreisa sacensībās.
Pie M4 Competition stūres sēdās cits autovadītājs, lai no 31 mph (50 km/h) brauktu riteņu sacīkstēs. Īsāk sakot, BMW bez piepūles uzvarēja arī šajā braucienā. Pats par sevi saprotams, ka starpība būtu vēl lielāka, ja M4C būtu pilnpiedziņa. Līdzīgi kā mehāniski radniecīgais Z4 M40i, arī Toyota Supra ir tikai ar pilnpiedziņu.