BMW M4 F82 ar 650 ZS velciet sacīkstes ar Dodge Hellcat ar 707 ZS

BMW M4 F82 un Dodge Challenger Hellcat ir veiktspējas automobiļi, tomēr tie nevar būt atšķirīgāki. Uz papīra amerikāņu muskuļainajam automobilim vajadzētu bez pūlēm pārspēt iepriekšējās paaudzes sporta kupeju no Bavārijas. Tomēr šis nav parasts M4, jo tā dzinējs ir masēts, lai no tā izvilktu vēl nedaudz vairāk jaudas.

YouTuberis Sam CarLegion ar apetīti pret dragreisa sacensībām sacentās ar šiem diviem jaudīgajiem zvēriem pāris ceturtdaļjūdzes braucienos. Hellcat bija standarta, ar kompresoru uzpildītu 6,2 litru V8, kura jauda bija 707 zirgspēki un 650 jūgpēdas (884 ņūtonmetri). Savukārt M4 F82 un tā 3,0 litru motors ar lineāro sešcilindra dzinēju uzrādīja 650 ZS un 550 ZS (746 Nm).

Tā ir diezgan liela jaudas atšķirība, taču, līdzīgi kā citi amerikāņu veiktspējas automobiļi, Dodge ir daudz smagāks. Tā svars ir 4 448 mārciņas (2 017 kg), kas nozīmē, ka salīdzinājumā ar konkurentu tas ir par 720 mārciņām (327 kg) smagāks. Hellcat ir bēdīgi slavens ar to, ka tā iedarbināšana ir veikla, savukārt M4 F82 ar divsajūgu automātisko pārnesumkārbu ir tieši pretēja.

2017 BMW M4 F82 LCI Facelift Competition Coupe Sakhir Orange Genf Live 25 750x497

Jāpiebilst, ka 2015. gada Bavārijas kupeja ir ne tikai tūnēta, bet arī brauc tikai ar sacīkšu riepām. Arī tam sākumā bija grūti uzņemt jaudu, taču pēc tam, kad tas notika, tas gāja kā raķete. Challenger atpakaļskata spogulī kļuva arvien mazāks un mazāks, un arī otrajā dragreisa braucienā tam nebija izredžu.

Vācija pret Amerikas Savienotajām Valstīm

Ritošā sacīkste, braucot ar ātrumu 31 mph (50 km/h), nemaz tik ļoti neatšķīrās, jo M4 F84 apsteidza 707 ZS zvēru, ne mirkli nešķiroties no sviedriem. Patiesībā BMW rada iespaidu, ka tas būtu varējis pārspēt Dodge pat ar standarta versiju, vai arī tas būtu bijis ļoti tuvu. Tas pierāda, ka lielāks un jaudīgāks dzinējs nav viss. Īpaši tad, ja automašīna sver apmēram tikpat daudz, cik pilna izmēra SUV. Iespējams, mums vajadzētu beigt sūdzēties, ka BMW kļūst arvien smagāki, pēc tam, kad apskatām amerikāņu sporta automobiļu specifikācijas.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru