Tokijā notiekošajā Tokijas auto salonā galvenokārt tiek prezentēti modificēti JDM automobiļi, taču viens no vietējiem tūninga meistariem ir aizrāvies ar BMW. Studie AG nolēma šogad uz ikgadējo pēcpārdošanas tirgus izstādi ierasties ar iespaidīgu M4 Coupe, kas gan no ārpuses, gan no iekšpuses ieturēts oranžā krāsā. Japānas ekvivalents SEMA bija vieta, kur notika šī pielāgotā modeļa pasaules pirmizrāde, un, jā, ir ko redzēt.
“Look-at-me” krāsojums tika kombinēts ar manuāli uzklātām melnām svītrām, iespējams, lai papildinātu ar oglekļa šķiedras elementiem. Studie AG veica papildu darbu un arī interjeram piešķīra galvenokārt oranžas krāsas motīvu, jo pat ritošā sastāva būris bija krāsu ziņā saskaņots ar pārējo transportlīdzekļa daļu. Šo tēmu turpina arī Recaro sēdekļi, kas pieguļ ķermenim, kā arī durvju kārbas un centrālais roku balsts. Turklāt daļa motora pārsega ir nokrāsota tādā pašā tonī.
M4 ir ne tikai ekscentrisks izskats, jo tūninga speciālists ir veicis papildu izmaiņas, sākot no Alkantara apvilkta stūres rata ar oglekļa šķiedras spieķiem un beidzot ar Remus sporta izplūdes sistēmu ar bieziem četrstūrainiem apdares elementiem. Studie AG sākotnēji parādīja automobili uz BBS riteņu diskiem, pirms tos nomainīja pret Advan komplektu ar BMW centrālajiem vāciņiem.
It kā automobiļa dizains jau nebūtu pārspīlēts, tūninga speciālists nolēma uzstādīt lielu aizmugurējo spārnu ar oranžiem statņiem. Priekšpusē ir sacīkšu automobiļiem līdzīgas oglekļa šķiedras motora pārsega žalūzijas, caur kurām daļēji var aplūkot izsmalcināto motora pārsegu. Šis M4 Coupe tagad ir stingri divvietīgs, un daži darbi veikti arī zem motora pārsega, kur uzstādīts BMC filtrs.
Stipri pārveidotajam BMW, kas aprīkots ar manuālo pārnesumkārbu, ir pielāgota pārnesumu pārslēgšanas svira ar golfa bumbiņas rokturi, savukārt iepriekš minētie sēdekļi ir aprīkoti ar drošības jostām gan vadītājam, gan pasažierim. Galarezultāts ir auto, kas vairs nepiesaista visu uzmanību sava lielā režģa dēļ, jo pārējais dizains ir tikpat mīlošs/nepatīkams.