Izņemot sacīkšu trasi, līkumains ceļš ir labākais veids, kā izbaudīt sporta auto, ja vien jums nav svarīgs tikai paātrinājums taisnā līnijā. Iepriekšējās paaudzes BMW M4 īpašnieks ar savu pārveidoto F82 devās pa kanjonu ceļiem netālu no Kalifornijas, lai pilnībā izbaudītu savu veiktspējas kupeju. Lai būtu pilnīgi godīgi, mūsu gaumei šī mašīna ar taisniem cauruļvadiem ir mazliet pārāk skaļa, bet katram savs.
Papildus tam, ka pielāgotais izplūdes sistēmas izplūdes gāzu sistēma nodrošina daudz agresīvāku skaņas signālu, M4 ir noregulēts līdz aptuveni 525 zirgspēkiem un 530 mārciņpēdām (gandrīz 720 ņūtonmetriem) griezes momenta. Tā kā visa jauda tiek novirzīta uz aizmugurējo tiltu, automobiļa aizmugure vienmēr ir gatava iziet un spēlēties. Šis POV video, kas uzņemts tieši tad, kad saule jau grasījās rietēt, piedāvā aizraujošu pieredzi un sniedz priekšstatu par to, kā tas ir – būt īpašniekam ar kliedzošu M4, kuram piemīt astes prieka raksturs.
Apakšā ir pievienots atsevišķs video, ko publicējis YouTuber Beemer Fam, kuram pieder šis F82. Pēc divu gadu īpašumtiesību perioda viņš nolēma veikt izmaksu sadalījumu, sākot ar pirkuma cenu 35 000 ASV dolāru plus 2 200 ASV dolāru pārdošanas nodoklis. Ikgadējā reģistrācija ir izmaksājusi 350 dolārus, savukārt ikmēneša apdrošināšana vidēji izmaksāja vēl 250 dolārus.
Ja ar to brauc katru dienu, degvielas izmaksas mēnesī ir 250 ASV dolāru, un 70 ASV dolāru, lai uzpildītu degvielu, jo cenas ir strauji pieaugušas. Šo divu gadu laikā īpašnieks veica pāris eļļas maiņas operācijas par 150 dolāriem un nomainīja aizdedzes sveces par 550 dolāriem. Bremžu šķidruma skalošanas procedūra izmaksāja vēl 150 USD. Kopumā viņš saskaitīja skaitļus un divu gadu laikā par apkopi samaksāja aptuveni 1000 ASV dolāru, t. i., tikai 41 ASV dolāru mēnesī.
Protams, šajās izmaksās nav ņemti vērā pēcpārdošanas uzlabojumi, proti, AWE Track Edition izpūtējs un Alpine Motorsport 2. pakāpes tūninga komplekts, kas nodrošina papildu zirgus un decibelus.
Avots: Beemer Fam / YouTube