Paralizēts BMW M4 īpašnieks ar rokām kontrolē paātrinājumu un bremzēšanu

Pateicoties tehnoloģiju attīstībai, paralīze vairs nenozīmē, ka cilvēks nespēj vadīt automašīnu. Specializēti uzņēmumi parasti izgatavo pielāgojumus mikroautobusiem un citiem parastiem automobiļiem, taču šis M4 Coupe neietilpst nevienā no šīm kategorijām. Patiešām, tas ir pavisam jauns Competition modelis, kuru var vadīt, neizmantojot akseleratora un bremžu pedāļus.

Kā tas darbojas? Aiz stūres uzstādīts ar roku vadāms stienis, kas atrodas pa kreisi no vadītāja un aizstāj divus pedāļus. Nospiežot to uz leju, tiek paātrināta automašīnas kustība, bet, spiežot to uz priekšu, tiek iedarbinātas bremzes. Izskatās, ka to lietot ir diezgan vienkārši, taču mēs esam diezgan pārliecināti, ka šādu elektronisku ierīci nebija tik viegli izstrādāt.

Pēc motora iedarbināšanas automātiski iedegas zila gaismiņa, lai informētu vadītāju par to, ka rokas vadības ierīces ir pieejamas lietošanai. M4 ir vēl salīdzinoši jauns automobilis, tāpēc priecājamies, ka šāda pārbūve ir pieejama jau tik īsā laikā. Tā kā tas ir Competition modelis, tas nozīmē, ka tas ir automātisks, tāpēc pārnesumu pārslēgšana notiek, izmantojot pedāļus. Lieki piebilst, ka būtu bijis grūtāk izmantot manuālo pārnesumu pārslēgšanas sviru.

BMW M4 Competition xDrive Test Drive 26 of 31 830x550

Nav pedāļu? Nav problēmu

Viņš to vada ar labo roku uz stūres, bet kreiso roku tur uz stūres un stūres. Īpašnieks stāsta, ka, ņemot vērā to, cik ātri M4 Competition paātrinās, ar vairāk nekā 500 ZS, viņš gandrīz nemaz nelieto gāzes pedāli. Automašīna viņam ir tikai neilgu laiku, taču pietiekami ilgi, lai bez problēmām pielāgotos uzstādījumiem.

Iespējams, jūs jau brīnāties, kā viņš spēj iekāpt automašīnā un izkāpt no tās. Tas, ka tas ir tik zems, palīdz piekļūt salonam, taču šie kuplie sānu svārki traucē. Zemāk pievienotajā video redzams, ka iekāpt iekšā ir salīdzinoši viegli. Viņa oglekļa šķiedras ratiņkrēsls ir ne tikai viegls, bet arī viegli izjaucams un detaļas var salikt uz aizmugurējā sēdekļa.

Šie videoklipi ir pierādījums tam, ka paralizācija no jostasvietas uz leju šim vīrietim netraucēja izbaudīt jaudīgu sporta automašīnu. Un ne tikai, viņš pat pievienoja dažus pēcpārdošanas aksesuārus, tostarp Supersprint izplūdes gāzu sistēmu, lai iegūtu agresīvāku skaņas signālu.

Avots: Adaptive M / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru