BMW M5 CS cīnās ar Aventador SVJ un Nismo GT-R slapjās dragreisa sacensībās

Protams, tādam lielam un smagam sedanam kā M5 CS nav nekādu izredžu dragreisa sacensībās starp pilnvērtīgiem superauto, vai ne? Carwow ļaudīm bija lieliska iespēja atbildēt uz šo jautājumu, izkārtojot BMW jaudīgāko automašīnu pret atbilstošām jaudīgām mašīnām. Patiesību sakot, gan Lamborghini Aventador SVJ, gan Nissan GT-R Nismo jau ir mazliet novecojuši, taču joprojām ir spēks, ar kuru jārēķinās. Japāņu raķetei ir AWD, līdzīgi kā Bavārijas supersalona un Sant’Agata Bologneses niknajam buļlim.

Lieki piebilst, ka vilkšanas sacīkstēs uz slapjas virsmas saķere ir ļoti svarīga. Izšķirošā cīņa ir interesanta, ja aplūkojam viņu būtiski atšķirīgos dzinējus. M5 CS izmanto 4,4 litru V8 ar divām turbīnām, kas ir lielāks nekā GT-R Nismo 3,8 litru V6 ar divām turbīnām. Tajā pašā laikā tas ir ievērojami mazāks par SVJ lielisko V12. Pēdējais ir dabiski iesmidzināmais un varenais 6,5 litru darba tilpums.

M5 CS ar 635 ZS ir par 35 ZS jaudīgāks nekā GT-R Nismo, taču par 135 ZS mazāks nekā Aventador Superveloce Jota. BMW piedāvā 750 Nm, kas ir par 98 Nm vairāk nekā Nissan un par 30 Nm vairāk nekā Lamborghini. Visi šie vācu muskuļi tiek novadīti uz abām asīm caur astoņu pakāpju automātisko transmisiju ar griezes momenta pārveidotāju. Japāņu mašīnai ir sešpakāpju divsajūgu automāts, savukārt Itālijas lielais superauto izmanto vecās skolas septiņu pakāpju automātisko manuālo pārnesumkārbu ar vienu sajūgu.

M5 CS var spēlēt augstākajā līgā

Lai gan M5 CS ir ievērojami vieglāks par parasto M5 / M5 Competition, tas joprojām sver 1825 kg. Tas nozīmē, ka tas ir par aptuveni 175 kg smagāks par Lambo, ja ņem vērā šķidrumus un citus faktorus. Arī GT-R Nismo nav gluži viegls – 1703 kg.

Rezultātus nesabojāšu, taču teikšu, ka M5 CS ir pelnījis savu vietu blakus superauto. Īpaši, ja runājam par ripošanas sacīkstēm no 50 km/h, kur BMW transmisija spīdēja. Trīspusējais salīdzinājums noslēdzās ar bremzēšanas testu no 100 mph, un atkal sevi pierādīja praktiskākais no visiem automobiļiem.

Avots: Carwow / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru