BMW M5 CS un Ferrari 812 Superfast dragreisa sacensības beidzas ar fotofinišu

BMW M5 CS un Ferrari 812 Superfast ir veiktspējas automobiļi, tomēr tie nevar būt atšķirīgāki. Prancing Horse ne tikai maksā divreiz vairāk nekā super sedans, bet tam ir arī daudz lielāks dzinējs, kas atteicies no piespiedu iesmidzināšanas. Turklāt itāļu ērzelis ir ievērojami jaudīgāks un var lepoties ar aizmugurējo riteņu piedziņu.

Mets Vatsons un viņa Carwow komanda nolēma sarīkot M5 CS un 812 Superfast dragreisu sacensības, kas bija pārsteidzoši tuvas. Daži varētu apgalvot, ka BMW nav izredžu pret pilnvērtīgu superauto. Tomēr šie cilvēki būs pārsteigti par rezultātu. Uz papīra kupeja no Maranello ir pārāka ar saviem 800 ZS jeb 165 ZS vairāk nekā bārijā. Sedans to daļēji kompensē ar 750 Nm griezes momentu jeb vēl par 30 Nm lielāku griezes momentu nekā tā sāncensis.

Tā kā M5 CS ir dragreisa sacīkšu auto, M5 CS, pateicoties xDrive konfigurācijai, noteikti ir pārāks. Visās trijās dragreisa sacīkstēs ir viegli pamanīt, ka BMW bija daudz ātrāks startā. Pietiek teikt, ka tik lielas jaudas novirzīšana uz 812 Superfast aizmugurējiem riteņiem ir neliels izaicinājums. Tikai vēlāk divcīņu laikā Ferrari sāk panākt, izlaižot savu vareno NA V12.

BMW M5 CS MotoGP 20 830x554

Fakts, ka liels četru durvju sedans var pat uzdrošināties stāties pretī V12 Ferrari, ir apbrīnojams. Tas pierāda, ka M5 CS ir absolūta raķete un nebaidās cīnīties ar vienu no ātrākajiem ICE automobiļiem. Vienīgi ripojošās sacīkstēs BMW nav līdzvērtīgs Ferrari ievērojami lielākajam 6,5 litru motoram.

Interesanti, ka M5 CS izdevās uzvarēt bremzēšanas testā no 100 km/h. Abas automašīnas sver aptuveni vienādi, un tām ir oglekļa-keramiskās bremzes, taču 812 vajadzēja vairāk ceļa, lai apstātos.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru