2023. gada BMW iX1 elektriskais krosovers, kas atainots, balstoties uz spiegu kadriem

Tā kā novecojošais i3 quirky hečbeks dzīvo uz aizņemtā laika rēķina un jaunais i3 Sedans, visticamāk, būs tikai Ķīnas darījums, iX1 kalpos kā BMW sākuma līmeņa elektromobilis Eiropā. Mehāniski dubultā ar pirmo MINI Countryman EV, bezemisiju kompaktais krosovers būs balstīts uz FAAR platformas elektriskās modifikācijas, kas pati par sevi ir uz priekšējo riteņu piedziņas balstītās UKL arhitektūras evolūcija.

Pirms BMW iX1 oficiālās atklāšanas, kas plānota 2022. gadā, SRK Designs ir radījis spekulatīvus BMW iX1 attēlus, pamatojoties uz nesenajiem spiegu fotoattēliem, kuros redzami maskēti prototipi. Tāpat kā modelim ar parasto dzinēju, arī mazajam krosoveram bez iekšdedzes dzinēja būs nobriedušāks dizains, salīdzinot ar līdzšinējo X1. Tas izskatīsies kā kārtīgs krosovers, un tam nevajadzētu tik ļoti atšķirties no modeļa ar benzīna vai dīzeļdegvielas dzinēju, jo tiem visiem būs kopīgs pamatkodols.

EV atvasinājums būs nākamais solis ceļā uz modeļu klāsta elektrifikāciju, jo BMW jau piedāvā plug-in hibrīddzinēju iepriekšējam modelim. iX1 atradīsies zem iX3 un flagmaņa iX, un baumas vēsta, ka iX2, kas balstīts uz nākamās paaudzes X2, plānots parādīties 2024. gadā. Abiem šiem zemākās klases elektriskajiem krosoveriem lētākajās versijās varētu būt viens motors, kas darbina priekšējos riteņus, taču mēs ceram, ka būs arī xDrive modeļi, pievienojot aizmugurē uzstādītu motoru.

BMW iX1 atveidojums 830x489

Tiek uzskatīts, ka tiek gatavoti iX1 20 un iX1 30 apdares līmeņi, kā arī 38 un 74 kWh akumulatoru komplekti. Lētākās versijas, ko varēs iegādāties par naudu, nobraukumam vajadzētu būt vismaz 124 jūdzes (200 km), pamatojoties uz WLTP ciklu. Izvēloties lielāku akumulatoru, kas ņemts no iX3, var nodrošināt vismaz 249 jūdžu (400 kilometru) nobraukumu. Sīkāka informācija par jaudu ir ierobežota, bet mēs sagaidām vismaz divus jaudas līmeņus.

Tāpat kā vairums gaidāmo jaunievedumu vai nākamās paaudzes modeļu, loģika saka, ka BMW iX1 pāries uz operētājsistēmu 8 ar blakus esošiem ekrāniem. Šāda konfigurācija jau ir ieviesta jaunākajā 2. sērijas Active Tourer, kur iDrive poga ir likvidēta.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru