2023. gada BMW X1 un iX1 noplūde pirms to debijas pasaulē

Kā jau tas ir noticis pēdējos gados, pirms BMW globālās izlaišanas notiek vēl viena noplūde. 2023. gada BMW X1 un iX1 atklāšana bija paredzēta 1. jūnijā Eiropā (31. maijā plkst. 18.00 pēc Austrumeiropas laika ASV), taču oficiālo attēlu kopums nonāca sociālo mediju kanālos. Šajā konkrētajā Instagram kontā ir redzams gan ar benzīna dzinēju darbināmais X1, gan arī pirmo reizi vēsturē radītais elektriskais krosovers iX1. Pilnai informācijai joprojām ir noteikts embargo, taču mēs varam dalīties ar to, kas tiek parādīts šajā noplūdē.

Pirmkārt un galvenokārt, BMW X1 un iX1 dizains ir diezgan pievilcīgs. Tam ir mazāka X3 krosovera līnijas, taču ar pārveidotu priekšpusi un jauniem lukturiem. Arī M sporta pakete ir diezgan agresīva izskata, ar lielām gaisa ieplūdes atverēm un daudzām dinamiskām formām. Arī nieres ir lielākas nekā līdzšinējam modelim ar paplašinātām ārējām malām un ar haizivij līdzīgu priekšgalu. Priekšējos lukturus raksturo otrādi vērsti vainagveida lukturi, kas automobilim piešķir ļoti modernu izskatu.

Arī sānu skats atklāj ļoti sportisku un dinamisku stāju ar interesantām krokām un līnijām, kas noteikti izceļ šī X1 un iX1 sportiskumu. Aizmugurējā daļa izceļas ar kupejveida jumta līniju, kurai raksturīgs liels jumta spoileris. Arī aizmugurējie lukturi parāda jaunu BMW L formas lukturu interpretāciju. Abi modeļi ir bez izpūtēja caurulēm, tāpēc, visticamāk, tikai BMW X1 M35i, par kuru tiek baumots, saņems tipiskas izplūdes caurules.

BMW X1 un iX1 iekšpusē ir liels izliekts displejs, ko darbina iDrive 8 operētājsistēma. Noplūdušajos attēlos redzams arī vertikāls bezvadu uzlādes paliktnis, līdzīgi kā 2. sērijas BMW Active Tourer. Vēl viena interesanta dizaina iezīme ir iDrive pogas trūkums un minimālisma pārnesumu pārslēgšanas pārslēdzēja iekļaušana. Pēc izvēles tiek piedāvāts arī Head-Up displejs. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir 540 līdz 1600 litri.

Runājot par specifikācijām, BMW iX1 elektrisko SUV darbina BMW Gen5 eDrive platforma, kas nodrošina 200 kW (268 ZS) jaudu, kā arī papildu 30 kW (40 ZS) pie lielas slodzes. Akumulatora ietilpība ir 64,7 kWh, un WLTP diapazons ir 438 kilometri. Kā vienmēr, EPA diapazons būs nedaudz mazāks. Izplūdušajos slaidos norādīts, ka uzlādes laiks no 10 līdz 80 procentiem ir 29 minūtes. BMW arī norāda, ka 10 minūšu uzlādes laikā var nobraukt 120 kilometrus. Standarta uzlādes jauda ir 11 kW, taču pēc izvēles ir pieejama arī 22 kW sistēma.

Ir vēl daudz citu lietu, ar kurām dalīties, kā arī ekskluzīvi video un fotoattēli, tāpēc, lūdzu, sekojiet līdzi mūsu Youtube kanālam!

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru