Daudzi uzskata, ka BMW M850i ir labāka izvēle 8. sērijas modeļu klāstā nekā pilnvērtīgā M8 alternatīva. Galu galā, kas gan tajā varētu nepatikt, jo tas iemieso recepti, pie kuras BMW strādāja gadiem ilgi, vēl 80. gadu beigās, ar E31 paaudzes 8. sērijas modeli. Tas ir grezns, bez piepūles jaudīgs divdurvju kupeja ar masīvu V8 dzinēju zem motora pārsega un pilnpiedziņu, lai visu šo muskuļus varētu likt lietā. Tomēr dažiem ar standarta jaudas līmeni var nepietikt.
Tomēr neuztraucieties, jo no tā var izspiest vēl vairāk veiktspējas. Tādi tūneri kā G-Power ir meistari šajā jomā, un viņi tam ir radījuši komplektu, kas noteikti pārvērtīs M850i par kārtīgu autobahnstūmēju. Viņu piedāvājums 4,4 litru V8 ar divām turbīnām ir sadalīts divās kategorijās: posms un 2. posms. Pirmais posms būtībā ir ECU programmatūras uzlabojums, kas palielina jaudu no 530 zirgspēkiem un 750 Nm (553 ZS) līdz 620 zirgspēkiem un 850 Nm (627 ZS) griezes momenta.
Šie skaitļi jau tagad mina uz papēžiem tādiem automobiļiem kā BMW M8 Competition, jo mēs runājam par to, kurš ir izdevīgāks pirkums. G-Power nepiedāvā nekādus paātrinājuma rādītājus par šo uzlabojumu, taču varat būt droši, ka tā ir ātra kombinācija. Vēl ir 2. posma uzlabojums, kas ietver arī izpūtēja cauruļvadu maiņu, palielinot kopējo jaudu līdz 670 zirgspēkiem un 900 Nm (663 ZS) griezes momentam. Jaudas ziņā mēs jau esam pārspējuši visu, ko BMW jebkad ir radījis.
Ar šādu jaudu G-Power uzlabotajam M850i var arī atcelt maksimālā ātruma ierobežojumu – no 250 km/h līdz 330 km/h. Protams, G-Power modeļu klāstā ir pieejami arī papildu 21 collu Hurricane RS un RR kalti riteņu diski, kā redzams attēlā zemāk. Attēlā redzamajam automobilim aizmugurē ir arī masīvs GP-Dynamic oglekļa spārns, GP-Venturi oglekļa motora pārsegs, kā arī regulējamas spirālveida atsperes.