Manhart līdz 350 ZS pielāgots BMW M135i padara “karsto hečeru” vēl karstāku

Manharts atkal ir iesaistījies. Pēc tam, kad vācu tūninga uzņēmums bija spēlējis ar lielākiem BMW, viņš nolēma pievērsties uzņēmuma mazākajam automobilim. Izmantojot M135i par pamatu, MH1 350 kalpo kā aizvietotājs tiem, kam pietrūkst vecā M140i ar iekšdedzes sešcilindru. Zem tā motora pārsega joprojām ir četru cilindru dzinējs, taču tas ir masēts, lai nodrošinātu daudz lielāku jaudu.

B48 standarta B48 jauda ir 306 ZS un 450 Nm, pirms Manhart veic 2,0 litru dzinēja burvību. Pateicoties oglekļa ieplūdes sistēmai un pārveidotam ECU, motors sasniedz 350 ZS un 524 Nm. Lai papildinātu modernizēto spēka agregātu, M135i ir uzstādīts draudīgs četru izplūdes gāzu savienojums ar 90 mm uzgaļiem. Starp citu, jaunais X1 M35i būs pirmais M Performance modelis ar četriem apaļiem uzgaļiem.

BMW M135i MH1 by Manhart tuning 15 830x553

Manhart nav publicējis veiktspējas rādītājus, taču varat būt droši, ka tas ir ātrāks par parasto M135i. BMW norāda 4,7 sekundes līdz 62 mph (100 km/h), ja automašīna ir aprīkota ar M Performance pakotni. AWD karstajam hečbekam vajadzētu ietaupīt pāris sekundes desmitdaļas pēc tam, kad tas būs ieguvis ievērojamus 44 ZS un 74 Nm.

Manhart M135i paketei ir iekļauti arī citi labumi

Lai panāktu labāku dzinēja darbību, Manhart var atbrīvoties no benzīna daļiņu filtra (OPF) un iegūt agresīvāku skaņas signālu. Turklāt M135i pēc izvēles tiek piedāvāts ar Maxton Design virsbūves komplektu, kas ļauj iegūt muskuļotāku izskatu. Tas ietver priekšējos un jumta spoilerus, kā arī kuplus sānu sliekšņus un aizmugurējo difuzoru.

Oriģinālajiem riteņiem bija jāaizstāj ar pielāgotiem 20 collu riteņiem, kas aprīkoti ar 235/30 ZR20 riepām. Šiem jaunajiem apaviem ir dimantam līdzīga pulēta apdare, un tos var kombinēt ar uzlabotām bremzēm, lai tie varētu tikt galā ar motora papildu jaudu. Kā pēdējo risinājumu Manhart ar H&R pazeminošajām atsperēm pietuvina M135i pie ceļa par aptuveni 30 mm.

Avots: Manhart

BMW M135i MH1 by Manhart tuning 1

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru