E30 bija pirmais 3. sērijas modelis, no kura radās M3, un gribētos teikt, ka šis ir viens no tiem. Tomēr tas sāka savu dzīvi kā 323i, pirms tam tika pakļauts daudzām pārmaiņām gan iekšpusē, gan ārpusē. Varētu piedot, ja domātu, ka oriģināliekārtas paneļiem ir uzlikts virsbūves komplekts, taču papildu detaļas ir piemetinātas. Uzņemts ar YouTuberLivingLifeFast, šis 80. gadu 3er ir dzīvnieks.
Šis E30 San Marino Blue, kas brauc uz 17 collu OZ riteņu diskiem, ir legāls uz ceļiem, neskatoties uz daudzajām modifikācijām. Žurnālisti mēdz pārspīlēt ar terminu “atkailināts”, taču tas ir lielisks veids, kā raksturot automobiļa salonu. Tā būtībā ir virsbūves korpuss ar pilnu būrīti un Sparco spaļu sēdekļiem. Varbūt instrumentu panelis neizskatās tik lieliski, taču tas neizskatās arī pilnvērtīgu sacīkšu automobiļu paneļos, jo viss ir vērsts uz funkcionalitāti.
Protams, galvenais ir V8, kas ņemts no M5 E39. Kad motora pārsegā ir izcirsts izfrēzējums, lai tajā ievietotu dzinēju, jūs zināt, ka tas nav parasts pasūtījuma darbs. Savulaik 4,9 litru motora jauda bija 400 zirgspēku, bet S62 kopš tā laika tā ir palielināta līdz 440 zirgspēkiem. Lai tiktu galā ar papildu jaudu, E30 priekšējās bremzes ir ņemtas no E46 M3, bet aizmugurējās – no E36 M3.
Modifikāciju sarakstā ir viss, sākot ar Bilstein balstiekārtu un metinātu diferenciāli un beidzot ar viegliem logiem un ar Alkantaru apvilktu stūres ratu. Lai gan tas galvenokārt tika būvēts driftam, īpašnieks ar to regulāri brauc pēdējos divus gadus. Viņš atzīst, ka, neatkarīgi no pārnesumkārbas, to uz ceļa noturēt taisnu, ir neliels izaicinājums.
Būsim godīgi un teiksim, ka E30 izskatās biedējoši, un mēs ne vienmēr izmantotu iespēju ar to braukt. Tā kā salonā nav nekādas skaņas izolācijas, salons ir sensacionāli skaļš, un motora troksnis ir garšīgi neapstrādāts. Īpašnieks apgalvo, ka viņš var turēt līdzi jaunākajiem M3 un M4, un tas šķiet gluži pareizi. Ar 440 ZS, kas virza virsbūvi uz riteņiem, jaudas un svara attiecībai vajadzētu būt izcilai.