BMW i4 eDrive40 paātrinājuma tests parāda, ka RWD EV nav nekāds šķērslis

Tas vienmēr ir viens un tas pats stāsts – vienmēr, kad debitē kāds BMW, vislielāko uzmanību parasti izpelnās M Performance versija. Tā tas bija arī pirms nedaudz vairāk nekā gada prezentētā i4 gadījumā, kad galvenā uzmanība tika pievērsta M50 jeb “pirmajam BMW M GmbH tīri elektriskajam veiktspējas automobilim”. Mazākais eDrive40 nesaņēma lielu mediju mīlestību, lai gan BMWBLOG bija viens no pirmajiem izdevumiem, kas fotografēja sākumlīmeņa variantu.

Austrālijas žurnāla CarExpert pārstāvji pavadīja laiku ar aizmugures piedziņas elektromobili un veica i4 eDrive40 paātrinājuma testu. Šādam smagam automobilim, kas sver 2 050 kg, tas nav nekāds šķērslis, un BMW sniegtajā specifikāciju lapā teikts, ka līdz 62 mph (100 km/h) tas sasniedz 5,7 sekundēs.

bmw i4 edrive40 mineral white 30 830x553

Žurnālisti “Down Under” nespēja sasniegt šādu rezultātu, taču viņu sasniegtais 6,1 sekundes laiks joprojām ir pieklājīgs, ņemot vērā, ka elektriskajam kupejam nav priekšējā motora un līdz ar to tas darbojas bez xDrive. Salīdzinājumam – 430i Gran Coupe ar benzīna dzinēju ir par sekundes desmitdaļu lēnāks, bet pārvadā aptuveni 400 kg mazāk nekā i4 eDrive40.

Neskatoties uz to, ka automašīna ir diezgan smaga, CarExpert uzskata, ka tā ir diezgan “astesprādzīga” BMW tipiskā stilā, taču žurnālisti uzskata, ka salīdzinājumā ar segmenta konkurentiem tā ir mazliet pārāk dārga par piedāvāto. Tas ir arī daļēji kompromitēts iepakojuma ziņā, jo tā pamatā ir platforma, kas izstrādāta automobiļiem ar iekšdedzes dzinējiem.

Tāda pati stratēģija ir izmantota i3 un i7 sedanam, kā arī iX1 un iX3 krosoveriem. Attiecībā uz īpaši pielāgotu elektromobili 2025. gads būs tas gads, kad Neue Klasse arhitektūra debitēs ar modeli 3. sērijas segmentā.

Tikmēr tiek uzskatīts, ka BMW plāno dažādot i4 modeļu klāstu ārpus esošajiem eDrive40 un M50. Gada beigās vajadzētu parādīties jaunai sākumlīmeņa apdarei ar 300 ZS, kā arī pikantajam divdzinēju xDrive40 ar 400 ZS.

Avots: CarExpert / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru