Spiegu fotogrāfijas: BMW 5. sērijas 2023. gada BMW joprojām slēpj dizaina detaļas

Gaidāmais 2023. gada 5. sērijas BMW tiks prezentēts tikai nākamajā gadā, tāpēc nav pārsteigums, ka BMW ir dziļi iesācis tipisko testēšanas ciklu. Prototipi joprojām ir smagi maskēti un slēpj smalkas jaunās dizaina valodas detaļas. Protams, viens no lielākajiem apšaubāmajiem jautājumiem, kas saistās ar 5. sēriju, būs tās dizains.

2023 bmw 5 series g60 00 830x830

Foto – instagram.com/wilcoblok

Mūsu avoti stāsta, ka jaunās 5. sērijas dizains būs tradicionālāks, atstājot radikālāku sedana dizaina valodu 2023. gada BMW 7. sērijas modelim. To var redzēt šajos jaunajos spiegu fotoattēlos no Vācijas. Tā režģi šķiet salīdzinoši normāla izmēra, priekšējie lukturi ir plāni un gludi, un proporcijas ir pareizas. Šķiet, ka jaunajai 5. sērijas automašīnai nav neviena funky dizaina elementa: ne funky režģi, ne spīdoši lukturi. Vienkāršs un efektīvs BMW dizains.

Augsto tehnoloģiju interjera dizains

2023. gada 5. sērijas BMW salonā būs daudz izmaiņu, salīdzinot ar līdzšinējo G30 5. sērijas modeli. Galvenā uzmanība tiks pievērsta jaunajam stūres ratam, jo tas ir pilnīgi jauna dizaina ar plakanu apakšējo daļu. Papildus tam ir arī jaunā iDrive 8 un digitālo mērinstrumentu komplekts no BMW iX. Abu ekrānu un jaunā stūres rata kombinācija piešķir jaunajai 5. sērijas automašīnai daudz modernāku, augsto tehnoloģiju izskatu.

Zemāk ir jauna arī centrālā konsole. Tā būs aprīkota ar pārslēdzamo slēdzi pārnesumu pārslēgšanai, līdzīgi kā 2. sērijas BMW Active Tourer un iX. Tas varētu apbēdināt dažus tradicionālo automobiļu entuziastus, kas dod priekšroku fiziskākam pārnesumu pārslēgšanas mehānismam, taču šķiet, ka BMW ir iecerējis šo virzienu.

Par laimi, jaunajā 2023. gada 5. sērijas BMW arī turpmāk būs fizisks iDrive rotācijas kontrolieris. Kad BMW atklāja jauno 2. sērijas Active Tourer, kurā nav rotācijas kontroliera un tiek izmantota tikai skārienekrāna iDrive sistēma, fani nebija apmierināti.

Pirmais BMW i5 elektriskais sedans

2023 bmw 5 series g60 01 830x830

Foto – instagram.com/wilcoblok

2023. gada BMW 5. sērijas G60/G61 paaudzes modeļu ražošana sāksies 2023. gada jūlijā. Vispirms tiks piedāvāts sedans, bet gadu vēlāk – Touring modeļi. Kā gaidīts, jaunā 5. sērija lielā mērā balstīsies uz elektrificētiem modeļiem. BMW ieviesīs virkni BEV pilnībā elektrisku variantu kopā ar visplašāko plug-in hibrīddzinēju klāstu. Tā kā G60 5. sērijas 5. modelis ir būvēts uz tās pašas elastīgās platformas kā 4. sērijas / i4 modeļi, arī tajā būs līdzīga elektrisku modeļu klāsts.

Saskaņā ar avotiem BMW sākotnēji laidīs klajā šādus 5. sērijas BEV modeļus: BMW i5 eDrive40, BMW i5 xDrive40 un BMW i5 M50. Kā jau pamanījāt, BMW saglabā nosaukumu konvenciju no i4 modeļa, un tiem būs tas pats piedziņas agregāts un akumulatoru paketes. BMW i5 izmanto BMW 5. paaudzes eDrive. Modeļa i4 eDrive40 gadījumā tas ir 250 kW elektriskais sinhronais motors, tāpēc mēs sagaidām līdzīgu jaudu arī i5 eDrive40.

Sākumlīmeņa 4. sērijas Gran Coupe elektriskajam modelim nav xDrive, taču avoti ziņo, ka BMW i5 patiešām tiks piedāvāts kā i5 xDrive40 ar diviem motoriem, kas sadalīti pa abām asīm. Tāpēc BMW i5 xDrive40 varētu būt lielāka jauda nekā bāzes modelim. BMW i5 M50 gandrīz noteikti būs divi elektromotori ar kopējo sistēmas jaudu virs 400 kW.

Mēs sagaidām, ka sākumlīmeņa BMW i5 nobrauks vismaz 300 jūdžu. BMW i5 M50, visticamāk, būs mazāks elektriskais nobraukums lielākas jaudas dēļ. Taču par to ir pāragri spekulēt, nezinot, kāds būs i5 faktiskais akumulatoru komplekts. Tomēr, neskaitot elektrisko spēka agregātu, BMW i5, visticamāk, būs 5. sērijas parastā darbība.

[Photos by instagram.com/wilcoblok]

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru