SPIED: BMW X5 M LCI Facelift redzams ar jaunu režģi un lukturiem

BMW nebija daudz jādara, lai pārveidotu X5, jo tas jau tā ir lieliski izskatīgs SUV. Tas ir mazliet vaniļniecisks, taču kopumā tas joprojām ir izskatīgs transportlīdzeklis. Tāpēc, kad pienāca laiks ieskicēt LCI faceliftā, BMW eksterjera dizaineri, iespējams, bija pabeiguši darbu pirms pusdienu pārtraukuma alus un šniceles. Šur tur, šur tur, un viss ir izdarīts. Šajos jaunajos spiegu fotoattēlos mēs varam redzēt dažas no šīm nelielajām izmaiņām caur kamuflāžu. (Mums nepieder šie spiegu fotoattēli, bet tos var apskatīt šeit).

Tāpat kā vairumā BMW LCI atjauninājumu, arī X5 sejas modernizācijā galvenā uzmanība tika pievērsta tā sejai. Jaunas, lielākas un smailākas radiatora restes nomainīja pirms LCI automobiļa radiatora restes, un tām blakus ir jauni, plānāki lukturi. Tas nav radikāls atjauninājums, jo tas joprojām ļoti atgādina X5, taču tas noteikti padara X5 nedaudz svaigāku un agresīvāku. Vai tas izskatās labāk? Par to mēs varēsim spriest, kad tas oficiāli debitēs un mēs to neskatīsimies caur virpuļveida kamuflējumu.

Mēs  šajos fotoattēlos redzam BMW X5 LCI aizmuguri, un aizmugurējie lukturi lielākoties izskatās vienādi. Tomēr, skatoties no sāniem, tie izskatās ar īstu trīsdimensiju ģeometriju, līdzīgi kā X3 ar LCI. Tā ir laba ziņa, jo X3 izskatās lieliski.

BMW X5 M Competition 14 830x467

Šajos fotoattēlos redzamais automobilis ir BMW X5 M, un to atklāj četras izplūdes caurules un M stila spoguļi, lai gan pēdējie tagad ir pat M Performance modeļiem. Attiecībā uz BMW X5 M LCI, visticamāk, atteiksies no standarta varianta, atstājot tikai “Competition” versiju, kurā būs 617 zirgspēku jauda un 553 ZS griezes moments no tā paša 4,4 litru V8 ar divām turbīnām, kas bija iepriekš.

Mēs arī interesējamies, vai X5 M būs kādas izmaiņas interjerā, taču mums ir grūti iedomāties, kādas tam varētu būt nepieciešamas. BMW X5 M jau ir aprīkots ar zīmola jaunākajām tehnoloģijām, autovadītāja displeju, pārslēgšanas sviru un  klimata kontroli. Vienīgā jaunā opcija, kas man nāk prātā, ir oglekļa šķiedras ķeblīšu sēdekļu opcija, kas būtu forši. Jebkurā gadījumā, mēs redzēsim jau drīzumā.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru