Skatiet BMW 1M CSL ar 555 zirgspēkiem

Vācu tūninga uzņēmums TJ Fahrzeugdesign rada automobiļa pārbūvi. Izmantojot bāzes BMW 118d modeli, tūninga speciālisti rada BMW 1M repliku ar iespaidīgu 555 zirgspēku jaudu. Salīdzinot ar iepriekšējo pārbūvi, kas tika prezentēta 2012. gadā, automobilim ir jauni virsbūves uzlabojumi, kas garantē CSL sufiksu. 1M CSL ir ne tikai tādā pašā pelēkā krāsā kā daudziem BMW M3 CSL, bet arī ar oglekļa šķiedras jumtu un dažiem oglekļa vākiem priekšpusē un aizmugurē.

Zem motora pārsega standarta 1M rindu sešcilindru dzinējs ar 340 ZS ir aizstāts ar leģendāro V10 dzinēju S85 no iepriekšējās paaudzes BMW M5 un M6. Dažādi pasākumi palielina apgriezienu skaitu līdz 8800 apgriezieniem minūtē un dzinēja jaudu līdz aptuveni 555 ZS.

Tāpat kā M5 un M6 V10, arī BMW 1. sērijas M CSL nosūta jaudu uz aizmugurējiem riteņiem, izmantojot septiņu pārnesumu SMG. Standarta sprints no 0 līdz 100 km/h tiek veikts 3,9 līdz 4,0 sekundēs, bet 200 kilometru atzīme tiek sasniegta mazāk nekā 12 sekundēs. Un pat 300 km/h ar V10 1er var sasniegt pēc 36 sekundēm.

Lai uzlabotu braukšanas dinamiku, 1M CSL ir uzstādīta KW Clubsport 3. varianta spirālveida balstiekārta, kā arī ir izmantotas iepriekš uzstādītās X6 M bremzes. Pārējās balstiekārtas tehnoloģijas lielākoties pārņemtas no BMW M3 E92. Uz 19 collu diskiem ir uzmontētas 285 milimetrus platas sporta riepas. Iespaidīgo izplūdes gāzu skaņu nodrošina pēc pasūtījuma izgatavota nerūsējošā tērauda izplūdes sistēma. Neraugoties uz lielo V10 dzinēju, BMW 1M CSL sver 1575 kg, no kuriem 52% svara gulstas uz priekšējās ass.

Tūninga izmaksas, ieskaitot pārbūvi uz 1. sērijas M virsbūves stilu, V10 dzinēju, SMG, CSL sēdekļus, mainītās asis, jaunu balstiekārtu, jaudīgākas bremzes un oglekļa elementus, kopā veido 85 000 eiro.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru