BMW M pārspēj Mercedes-AMG pārdošanas apjoma ziņā

BMW M nodaļa 2021. gada pārdošanas apjoma ziņā atkal ir apsteigusi savu galveno konkurentu Mercedes-AMG. Pagājušajā gadā M nodaļa pārdeva 163 542 automobiļus, salīdzinot ar 145 979 Mercedes-AMG pārdotajiem automobiļiem. Tas seko iepriekšējiem diviem gadiem, kuros BMW M arī pārspēja AMG, nodrošinot M nodaļai papildu lieliskas tiesības. Tomēr 2021. gadā abiem zīmoliem veicās labi. Patiesībā, neraugoties uz globālo mikroshēmu trūkumu un joprojām pastāvošo Kovid-19 pandēmiju, gan BMW M, gan Mercedes-AMG 2021. gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, palielināja savus pārdošanas apjomus. Mercedes-AMG palielināja pārdošanas apjomu par 16,7 procentiem, kas bija lielāks pieaugums nekā BMW M – 13,4 procenti. Tātad, lai gan BMW M pārdeva vairāk automobiļu, Mercedes-AMG uzrādīja lielāku pārdošanas apjoma kāpumu 2021. gadā.

bmw m3 aventurine red 22 830x552

“Šis sasniegtais rezultāts mums ir lielisks jubilejas gada sākums. Zīmola 50 gadu jubilejā M burts ir spēcīgāks nekā jebkad agrāk. Ar mūsu pirmo patstāvīgo modeli kopš leģendārā BMW M1 mēs pilnībā pārveidojam augstas veiktspējas automobiļu segmentu. BMW XM apvieno izteiksmīgu dizainu un progresīvu greznību interjerā ar nesalīdzināmu braukšanas pieredzi starp izcilu veiktspēju un gandrīz beztrokšņu slīdēšanu pilnībā elektriskās piedziņas režīmā. Tādējādi tas pauž unikālu suverenitātes formu un vienlaikus norāda ceļu uz mūsu zīmola nākotni,” sacīja BMW izpilddirektors Franks van Mīls.

Interesanti, ka divi no automobiļiem, kas veicināja BMW M pārdošanu 2021. gadā, bija BMW M3 un M4. Lai gan nevajadzētu būt pārsteigumam, ka divi slavenākie zīmola automobiļi tika labi pārdoti, to stils izpelnījās spēcīgu kritiku no medijiem un, ja var spriest pēc mūsu komentāru sadaļas, arī no klientiem. Tomēr, šķiet, ka klientiem jaunā režģa konstrukcija nav tik ļoti traucējusi, kā daudzi entuziasti domāja. “Atsaucība uz jaunās paaudzes BMW M3 un BMW M4 ir bijusi vienkārši satriecoša. Tāpēc varam pieņemt, ka pieprasījums pēc šiem ikoniskajiem sporta automobiļiem turpinās pieaugt arī 2022. gadā,” sacīja BMW M klientu pārdošanas nodaļas vadītājs Timo Rešs.

2022 Mercedes AMG SL exterior 4 830x554

Būs interesanti vērot, kā šogad veiksies BMW M pārdošana. Līdz ar tādu automobiļu kā BMW i4 M50 un iX M60 izlaišanu, tam būs arī divi jauni elektrificēti modeļi, kas palīdzēs nodrošināt vairāk elektromobiļu entuziastu. Vēl šogad debitēs arī M3 Touring, kas gandrīz noteikti tiks pilnībā izpārdots, un atsevišķais BMW XM.

Tomēr Mercedes-AMG ir savi automobiļi, kas tiks laisti klajā 2022. gadā. Pilnībā jaunais Mercedes-AMG SL klases automobilis (kas tagad ir tikai AMG produkts), visticamāk, būs milzīgs atbalsts zīmolam, jo SL vienmēr ir populārs kabriolets, turklāt tiks laista klajā arī C63 modeļa hibrīda versija. Tātad būs daži interesanti jauni AMG automobiļi, kas palīdzēs zīmola pārdošanas rādītājiem. Vai BMW M šogad turpinās pārspēt savu galveno konkurentu pārdošanas ziņā? To noteikti būs interesanti noskaidrot.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru