SPIED: BMW M4 CSL aplūkots tuvplānā ar oglekļa šķiedras sacīkšu sēdekļiem

Šī nav pirmā reize, kad BMW M4 CSL ir redzēts maskēts, veicot publiskus testus, taču šie jaunie spiegu fotoattēli ir tuvākie, kādus jebkad esam redzējuši. Šajos jaunajos fotoattēlos M4 CSL tika apturēts degvielas uzpildes stacijā, kad kāds uzmācīgs automobiļu paparaci nofotografēja BMW topošā monstra M4 tuvplānu, un tajos mēs varam redzēt daļu no tā salona. (Fotogrāfijas mums nepieder, bet tās var apskatīt šeit).

Tā kā gaidāmais M4 CSL ir visekstrēmākā BMW M4 versija, tas acīmredzami izskatās īpaši agresīvi. Tā apakšējās priekšējās lūpas spoileris ir pārsteidzoši liels, tā nieru režģi ir ar jaunākiem ieliktņiem, kas piedāvā tonnu negatīvas telpas (iespējams, papildu gaisa plūsmai), aizmugurējais bagāžnieka spoileris ir novietots diezgan augstu, un, spriežot pēc kamuflāžas uz augšu, tam, iespējams, pat būs jauna veida oglekļa šķiedras jumts. Tomēr, iespējams, jūs to visu jau zinājāt, jo šie nav pirmie spiegu fotoattēli, ko esam jums parādījuši.

Jaunums ir interjera fotogrāfijas, kurās redzami M4 CSL jaunie sēdekļi. Cik mēs saprotam, standarta sēdekļi būs no oglekļa šķiedras izgatavoti sporta ķeburi, kas pašreizējiem M3 un M4 modeļiem ir pēc izvēles. Taču, šķiet, ir arī papildu sēdekļu opcija, kas varētu būt vēl agresīvāka un kas, šķiet, ir redzama šajos fotoattēlos. Sēdekļa augšējā plecu daļa ir izgatavota no oglekļa šķiedras, un tai ir lielas atveres, kas, šķiet, ir gatavas sacīkšu drošības jostām. Tomēr, izņemot to, tie izskatās līdzīgi parastajiem oglekļa ķeburiem.

bmw m4 csl white 01 830x830

Fotoattēli, ko wilcoblok par Instagram

Jauda joprojām tiks nodrošināta no BMW S58 dzinēja – 3,0 litru motoram ar divām turbīnām, taču jauda būs aptuveni 550-560 zirgspēku. Pašlaik galvenā pārnesumkārbas izvēle būs visur lietotā BMW ZF astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, un tā darbinās visus četrus riteņus, izmantojot M4 xDrive sistēmu. Tomēr Markusa Flaša (Markus Flasch) M izpilddirektora amata laikā mums tika teikts, ka nav izslēgta ne aizmugurējo riteņu piedziņa, ne manuālā pārnesumkārba. Tagad, kad izpilddirektora amatā stājies Franks van Meels, tas nav skaidrs. Taču pagaidām neesam dzirdējuši pretējas ziņas, tāpēc joprojām pieņemam, ka gan aizmugures piedziņa, gan manuālā pārnesumkārba ir iespējamas. Jebkurā gadījumā mēs to uzzināsim jau pavisam drīz, jo BMW M4 CSL tiks atklāts kaut kad šovasar, atzīmējot M nodaļas dzimšanas dienu. Sekojiet līdzi.

[Spiegu fotogrāfijas šajā rakstā: www.instagram.com/wilcoblok]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru