Spiegu fotogrāfijas: 2023. gada BMW M4 CSL izskatās viduvējs

Šovasar BMW beidzot atklās savu pirmo M4 CSL vai otro, ja ņem vērā E46 M3 CSL. Jaunais 2023. gada BMW M4 CSL modelis aizstās iepriekšējo augstākās klases versiju – M4 GTS – un ierobežotā skaitā nonāks nākamgad. Nesenie spiegu fotoattēli atklāj ļoti agresīvu un dinamisku dizainu, kas G82 M4 CSL liks izcelties salīdzinājumā ar parastajiem M4 Competition modeļiem. Jaunajos fotoattēlos redzama agresīva sānu apmale, pilnīgi jauns nieru režģa ieliktnis, motora pārsega ventilācijas atveres, agresīvs priekšējais sadalītājs un zelta krāsas diski. Arī aizmugurē ir redzams CSL raksturīgais spoileris. Iespējams, ka automobilim pat būs jauns oglekļa šķiedras jumta stils, spriežot pēc kamuflāžas augšpusē.

2023 bmw m4 csl spiegu kadri 02 830x830

Fotogrāfijas, ko nodrošina instagram.com/wilcoblok

Šoreiz nav interjera fotoattēlu, taču mēs jau esam redzējuši, kā tas varētu izskatīties. Cik mēs noprotam, standarta sēdekļi būs oglekļa šķiedras sporta ķeburi, kas pašreizējiem M3 un M4 modeļiem ir pēc izvēles. Taču, šķiet, būs arī papildu sēdekļu opcija, kas varētu būt vēl agresīvāka. Sēdekļa augšējā plecu daļa ir izgatavota no oglekļa šķiedras, un tai ir lielas atveres, kas, šķiet, ir gatavas sacīkšu drošības jostām. Tomēr, izņemot to, tie izskatās līdzīgi parastajiem oglekļa ķeburiem. Taču BMW M4 CSL atteiksies no aizmugurējiem sēdekļiem, lai samazinātu papildu svaru.

2023 bmw m4 csl spiegu kadri 00 830x830

Fotogrāfijas, ko nodrošina instagram.com/wilcoblok

Kā jau ziņojām iepriekš, M4 CSL 3,0 litru sešu cilindru motora jauda, visticamāk, būs aptuveni 560 ZS. Sākotnēji mēs domājām, ka BMW M piedāvās M4 CSL vai nu ar aizmugurējo riteņu piedziņu, vai M xDrive. Taču nesen saņemtie ziņojumi liecina, ka būs pieejama tikai aizmugurējo riteņu piedziņa. Turklāt, kā esam dzirdējuši, tas būs tikai ar automātisko pārnesumkārbu un aizmugures riteņu piedziņu. BMW iepriekš arī norādīja, ka salīdzinājumā ar BMW M4 un M4 Competition automašīnas svars samazināsies par aptuveni 100 kilogramiem (220 mārciņām). M inženieri ir arī izdomājuši, kā panākt, lai rindu sešcilindru dzinējs atbilstu gaidāmajiem Euro 7 noteikumiem, tāpēc šis motors būs pieejams vismaz līdz šīs desmitgades beigām.

Nav vārdu par cenu vēl un globālo piešķīrumu, bet jums būs jābūt ātri, jo mēs esam dzirdējuši, ka ražošana tiks ierobežota līdz aptuveni 1000 vienībām.

[Fotogrāfijas nodrošināja instagram.com/wilcoblok]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru