Automašīnas iegāde, pamatojoties uz bezmaksas tehniskās apkopes programmām

Šī ir tēma, kas izskanēja daudzās debatēs ar draugiem vai citiem automobiļu faniem. Kā daudzi no jums zina, BMW ir viens no nedaudzajiem uzņēmumiem, kas vēl piedāvā bezmaksas tehniskās apkopes programmu visiem transportlīdzekļiem, kuriem vēl ir spēkā sākotnējā rūpnīcas garantija. Nesenā rakstā mēs runājām par iespējām, kādas jums ir, kad beidzas jūsu BMW garantijas termiņš, bet tas ir pavisam cits stāsts, un jūs varat lasīt par to.

Pirms mēs turpinām un salīdzinām citu luksusa zīmolu piedāvātās apkopes programmas, ļaujiet man paust savu viedokli par šo jautājumu. Kā es vienmēr esmu teicis saviem draugiem, viens no daudzajiem iemesliem, kāpēc izvēlējos BMW, bija bezmaksas tehniskās apkopes programma, kas man deva lielāku pārliecību, ka par visiem plānotajiem apkopes darbiem un ne tikai, tiks parūpējušies bez papildu maksas no manas puses. Tā kā tehniskā apkope ir daļa no sākotnējās automašīnas garantijas ( Get a FREE, No Obligation, Extended Auto Warranty Quote in Less than a Minute!), viss, par ko man ir jāuztraucas, ir ikmēneša maksājumu veikšana.

BMW savu tehniskās apkopes plānu sauc par “BMW Ultimate Service”, kas attiecas uz pirmajiem 4 īpašumtiesību gadiem vai pirmajiem 50 000 jūdzēm.

Tagad paskatīsimies, kas šoreiz ir konkurenti: ilggadējais konkurents Mercedes-Benz, otrās vietas ieguvējs Audi un luksusa klases automobiļu pārdošanas karalis ASV Lexus.

Lai gan Mercedes bija viens no pirmajiem, kas piedāvāja bezmaksas tehniskās apkopes plānu, 2005. gadā viņi nolēma atcelt bezmaksas tehnisko apkopi un piedāvāt klientiem iespēju izvēlēties no dažādiem priekšapmaksas plāniem.

Lēmums atcelt bezmaksas tehniskās apkopes plānu tika pieņemts, pamatojoties tikai uz izmaksām, un Mercedes-Benz neuzskata, ka klienti būtu pārgājuši uz citu automašīnu, pamatojoties uz to. Viņu priekšapmaksas tehniskās apkopes plāns piedāvā risinājumus visām kabatām, neradot klientam iespaidu, ka viņš atsakās no “rokas un kājas” par plānoto tehnisko apkopi.

Audi ir nedaudz labāka, un, lai gan tā joprojām nepiedāvā pilnu 4 gadu plānu, tā piedāvā bezmaksas pirmo plānoto tehniskās apkopes pakalpojumu 5000 jūdžu vai 12 mēnešu laikā, atkarībā no tā, kas iestājas pirmais. Līdz 2007. gadam Audi of America piedāvāja 4 gadu/50 000 jūdžu programmu ar nosaukumu Audi Advantage, kas tika izveidota astoņdesmito gadu beigās, lai atjaunotu patērētāju uzticību un dotu jaunu impulsu zīmola attīstībai ASV.

Lai paliktu Audi/VW grupas sastāvā, Volkswagen nodrošina jaunu, 2009. gada modeļu īpašniekiem bezmaksas plānveida tehnisko apkopi trīs gadus vai 36 000 jūdzes, kā arī regulāras tehniskās pārbaudes ik pēc 6000 jūdzes vai 90 dienām.

Lexus ir ASV luksusa automobiļu pārdošanas līderis, taču diemžēl to īpašniekiem tie nepiedāvā pilnīgu bezmaksas tehniskās apkopes programmu. Lexus bez maksas nodrošina tikai pirmo plānoto tehniskās apkopes pakalpojumu. Pakalpojums tiek veikts pēc 30 dienām vai 1000 jūdzēm, atkarībā no tā, kas notiek vispirms. Lexus bez maksas nodrošina arī otro plānoto tehniskās apkopes pakalpojumu. Pakalpojums tiek veikts pēc sešiem mēnešiem vai 5000 jūdzēm, atkarībā no tā, kas notiek vispirms. Plānveida tehniskās apkopes plāns saucas Lexus Luxury Care un atbilst vairākiem personīgajiem budžetiem vai jūsu dzīvesveidam. Termiņi ir pieejami uz 2, 3, 4 vai 5 gadiem.

Mēs ceram, ka šis raksts atbildēs uz dažiem no jums interesējošajiem jautājumiem, un galu galā, neuzņemoties nevienu pusi un nebūdami neobjektīvi, vēlamies parādīt BMW pētījumus, kas veikti, nosakot citu transportlīdzekļu vidējās uzturēšanas izmaksas pirmajos četros īpašumtiesību gados.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru