Iespējams, līdz jaunā BMW M2 parādīšanai atlikuši vēl daži mēneši, taču ne ātrāk, kamēr Manhart nāks klajā ar vēl vienu F87 modeļa uzlabojumu. Tā pamatā ir pikantais Competition modelis, ko vācu tūninga uzņēmums ir padarījis vēl karstāku, cenšoties no tā izspiest katru jaudīguma pilienu. Tas ir vairāk nekā tikai pārveidots ECU un daži vizuāli uzlabojumi, jo MH2 630 piedāvā visu nepieciešamo.
Kā liecina nosaukums, veiktspējas kupeja tagad ir aprīkota ar 630 zirgspēkiem jeb par 220 ZS vairāk nekā M2C. Arī griezes moments ir ievērojami palielināts līdz 750 Nm (551 ZS), lai atbilstu M8 Competition. Papildu jauda ir iegūta, uzstādot pašu izstrādātu turbokompresoru un CSF starpdzesētāju.
Pastiprinātais S55 motors elpo caur pilnībā nerūsējošā tērauda izplūdes sistēmu ar četriem uzgaļiem, kas pārklāti ar oglekļa šķiedru. Interesanti, ka priekšējās ass bremzes Manhart ir aizņēmies no M4 GT4 ar sešu virzuļu suportiķiem, kas aptver 380 mm diskus. Aizmugurējās bremzes netika skartas, bet abām asīm tika uzstādīti 19 collu sakausējumi. Tie ir aprīkoti ar Michelin riepām, kuru izmērs ir 265/35 priekšpusē un 295/30 aizmugurē.
Manhart MH2 630 ir sacīkšu auto uz ceļa
Citi nozīmīgi uzlabojumi ir KM trīsvirzienu aerodinamiskā balstiekārta un aerodinamiskie elementi no M Performance kataloga. Tie ietver priekšējo spoileri, sānu svārku stiprinājumus un aizmugurējo difuzoru, kas visi ir izgatavoti no oglekļa šķiedras. Manhart nomainīja motora pārsegu ar pēc pasūtījuma izgatavotu paneli no alumīnija un aizmugurējo spārnu pārņēma no M235i Racing. Automašīnu rotā tūnerim raksturīgā melnā un zelta krāsas.
Runājot par sacīkšu automašīnām, iekšpusē ir pilns apgāšanās būris, no kura aizmugurējais sols ir noņemts, lai samazinātu svaru. Manharta F87 sūtījumā ir Recaro ķebura sēdekļi ar drošības jostām, nemaz nerunājot par daudz oglekļa šķiedras un papildu ekrānu, kas uzstādīts vietā, kur parasti atrodas kreisā centrālā gaisa ventilācijas atvere.