BMW 2. sērijas Active Tourer ir divu veidu cilvēki

Kopš BMW 2. sērijas “Active Tourer” tika prezentēts pagājušajā vasarā, tas ir piedzīvojis ne mazums pretrunu. Lai gan daži ir slavējuši šo mazo ģimenes automobili par tā plašo salona telpu un cenu, ir arī tādi, kas pauduši neapmierinātību ar BMW pirmo priekšpiedziņas automobili.

FWD platforma ir vienīgā sūdzība, kas izceļas un ir bijusi daudzu karstu diskusiju temats. Tāpēc mēs nolēmām abām pusēm dot vienlīdzīgu iespēju izteikties un apkopojām dažus argumentus “par” un “pret”, kāpēc 2. sērijas Active Tourer varētu mīlēt vai ienīst.

Pro argumenti

1. Izmantojamība

2015 bmw 2 series active tourer wallpapers 66 750x500

Pirmajās atsauksmēs BMW 2. sērijas Active Tourer ir atzinīgi novērtēta tā lietošanas ērtība un salona ietilpība. 2. sērijas Active Tourer, ko BMW reklamē kā transportlīdzekli, kuru vienlīdz iecienīs gan jaunieši, gan ģimenes, atbilst premium klases automobiļa profilam, kas piedāvā ievērojami ietilpīgu salonu attiecībā pret gabarītiem, stingru un muskuļotu dizainu un daudz vietas četriem cilvēkiem un viņu bagāžai.

Ģimenes ar bērniem varēs izbaudīt arī aizmugurējo telpu ar atjautīgām uzglabāšanas vietām, tostarp atlokāmiem aizmugurējiem sēdekļiem, kas palielina bagāžas nodalījumu.

2. Dizains

2015 bmw 2 series active tourer wallpapers 49 750x500

Skaistums ir skatītāja acīs, un 2. sērijas aktīvais apvidus automobilis iziet ārpus tipiskā BMW dizaina, taču tas neignorē savu mantojumu. 2. sērijas Active Tourer ir raksturīga ikoniskā nieru režģa konstrukcija ar iegareniem dubultiem apaļiem lukturiem, kas apvienoti ar pievilcīgām dizaina līnijām, kas stiepjas pāri automobiļa sāniem un motora pārsegam. Priekšpusei ir arī tagad raksturīgie gaisa aizkari ar hromētiem ieliktņiem, kas piešķir sportisku izskatu.

Kopumā BMW minivens ir stilīgs un moderns visos aspektos, nodrošinot premium klases izskatu, ar ko šis zīmols tik ļoti lepojas.

2015-bmw-2-series-active-tourer-wallpapers-78

Ja jums ir tukša papīra lapa ar neelastīgām specifikācijām, dizaina iespējas ir ierobežotas. Pievienojot tam priekšējo riteņu piedziņas platformu un gareniski novietotos dzinējus, dizaina skices kļūst ierobežotas.

Ņemot vērā ierobežojumus un vadlīnijas, daži uzskata, ka BMW dizaineri ir paveikuši lielisku darbu ar 2. sērijas Active Tourer.

3. Tehnoloģiskie sasniegumi

2015-bmw-2-series-active-tourer-wallpapers-52

Tāpat kā labākie BMW sportisti, arī BMW 2. sērijas Active Tourer prot izmantot tehnoloģijas, lai pārsteigtu savus klientus. Pirmkārt, mums ir jaunā inovatīvā BMW dzinēju saime gan ar trīs, gan četru cilindru motoriem, kas piedāvā inteliģento BMW EfficientDynamics enerģijas pārvaldību, nodrošinot mazāku degvielas patēriņu un izmešu daudzumu. Tomēr ar tiem joprojām ir patīkami braukt.

BMW 2. sērijas Active Tourer komplektā ir arī daudz drošības un komforta funkciju, piemēram, adaptīvā kruīza kontrole, head-up displejs, satiksmes sastrēgumu asistents, parkošanās palīgsistēma un multimediju sistēma iDrive.

Mīnusi

1. Apelācija

BMW 2 Series Active Tourer-xdrive-25

Pievilcība un labs dizains bieži vien ir savstarpēji saistīti jēdzieni, taču vienam automobilim var būt lielisks dizains, bet tam var trūkt pievilcības. Atceraties 5. sērijas GT? Šķiet, ka 2. sērijas Active Tourer darbojas pēc tiem pašiem principiem. Lai gan tā dizains ir tik labs, cik vien iespējams, tomēr, salīdzinot ar citiem pašreizējā BMW modeļu klāstā esošajiem automobiļiem, tam varētu trūkt vispārējas pievilcības. Jā, tam ir dažas ikoniskas BMW dizaina iezīmes, taču tam trūkst arī sportiskas stāja un ceļu karotāja izskata, ko izmanto daži citi bimmeri.

Arī interjera dizaina kvalitāte ir nedaudz zemāka nekā citiem BMW automobiļiem, kas ir normāls izmaksu samazināšanas pasākums, lai padarītu automobili konkurētspējīgu segmentā.

Mēs uzskatām, ka lielākā daļa 2. sērijas Active Tourer pircēju iegādāsies šo automobili, pamatojoties uz tā daudzpusību, zīmola prestižu un, pats galvenais, cenu.

2. Priekšējo riteņu piedziņa

bmw-2-series-active-tourer-first-drive-41

BMW pirmais piedzīvojums priekšējo riteņu piedziņas zemē nebija nekāda pastaiga parkā. Bija gaidāma pretreakcija, un mārketinga cīņa vienmēr bija plānota. Jauna virziena apgūšana vienmēr nāk ar negatīvu balsi, un biežāk klienti nelabprāt un ātri pieņem jaunas tehnoloģijas. Vai arī šajā gadījumā – jaunu filozofiju, lai izstrādātu izcilu braukšanas mašīnu, ko darbina priekšējie riteņi.

Lai konkurētu jaunā segmentā un pēc tam ļautu uzņēmumam augt, BMW vadītāji nolēma, ka ir nepieciešams ekonomiski izdevīgs sākuma līmeņa BMW. Dalīta platforma ļauj ne tikai izaudzēt vairākus modeļus, bet arī ietaupīt ievērojamus līdzekļus, daloties platformā, tehnoloģijās, detaļās un ražošanas procesos. Tas viss ļauj BMW noteikt zemas 20 tūkstošu eiro cenas automobilim.

Taču rūdīti fani parasti ir imūni pret šiem argumentiem, tāpēc, kad tiek jautāts, ko 2. sērijas Active Tourer var ienīst, pirmais temats, kas izskan, ir priekšējo riteņu piedziņa.

3. Dizains

bmw-2-series-active-tourer-m-sport-package-15

Šis aspekts ir gan par, gan pret. Atcerieties, ka skaistums ir skatītāja acīs, tāpēc dabiski, ka tā bija noteikta cilvēku grupa, kurai šis dīvainais dizains varētu būt mazāk pieņemams.

Kā jau minējām iepriekš, mūsuprāt, kopējais dizains ir lielisks – ja vien jūs iekļaujat visus papildu labumus. Noņemiet LED priekšējos lukturus, panorāmas jumtu un dažas sporta paketes, un automašīna kļūst nedaudz neglīta. Mēs BMW dizaina komandai izvirzām augstus standartus, tāpēc ir tikai normāli sagaidīt labāko.

Lai gan mums nav diploma tēlotājmākslas un dizaina jomā, mēs noteikti uzskatām, ka automašīnas izskatu var uzlabot vēl vairāk. Varbūt 2. sērijas Active Tourer facelifts apstiprinās mūsu pieņēmumus.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru