2023. gada BMW 5. sērijas G60 tests Nirburgringā

Entuziasti parasti kritizē drošu automobiļa stilistiku, jo cilvēki dod priekšroku būtiskākām izmaiņām no paaudzes uz paaudzi. Tomēr tas varētu nebūt BMW gadījums, jo tā jaunākā dizaina valoda ir izraisījusi pamatīgu ažiotāžu tradicionālistu vidū. Šiem cilvēkiem vajadzētu priecāties, ka jaunā 5. sērija pārāk tālu neatkāpsies no pazīstamās formulas.

Astotās paaudzes modelis ar kodēto nosaukumu G60 ir redzams garā spiegu video, kurā redzami vairāki prototipi, kas brauc pa Nirburgringas trasi. Neraugoties uz pilno maskēšanās tērpu un pagaidu lukturiem gan priekšpusē, gan aizmugurē, ir diezgan viegli pamanīt, ka 5. sērijas sedans dizaina ziņā būs drošs. Tas nesaņems nedz milzīgu nieru režģi, nedz arī dalītus priekšējos lukturus.

Daži no testa automobiļiem pārstāv pirmo i5 – pilnībā elektrisko i5 versiju, kas tiks izlaista nākamajā gadā kopā ar ICE versijām. Neatkarīgi no piedziņas, visu modeļu pamatā būs CLAR platforma, un tiem būs gandrīz identisks dizains. Tā ir tāda pati stratēģija, ko BMW izmantoja jaunajai 7. sērijai / i7, kā arī 3 Sedan LCI / China-only i3. Arī daži SUV modeļi ir izstrādāti pēc līdzīgas receptes, ņemot vērā, ka X1 / iX1 un X3 / iX3 pāri izskatās lielā mērā vienādi.

bmw 5 series g60 spy photos 00 830x830

Spy foto: instagram.com/daddysauto

Sagaidāms, ka 2023. gada 5. sērijas BMW, kas zem šīs maskēšanās slēpj asāku dizainu un vienā līmenī novietotus durvju rokturus, ieviesīs M Performance versiju ar plug-in hibrīda spēka agregātu. Ja var ticēt nesen publicētam ziņojumam, M560e apvienos B58 iekšdedzes sešdzinēju ar elektromotoru, lai attīstītu 565 zirgspēkus. Tiek ziņots, ka tiek strādāts arī pie mazākas 550ex hibrīda versijas ar 480 ZS.

Elektrisko automobiļu pusē vēl neapstiprinātajiem i5 eDrive40 un xDrive40 ar aizmugures riteņu piedziņu varētu papildināt i5 M50, taču jaudīgākajam no tiem joprojām būs iekšdedzes dzinējs. Runa ir par jauno M5, par kuru BMW jau ir apstiprinājis, ka tas būs PHEV paveids ar V8 dzinēju ar divām turbīnām un e-motoru. Cik lielu jaudu tas dos? Grūti pateikt, taču sākotnēji sērijveida XM būs 650 ZS, bet vēl 2023. gadā plānots jaudīgāks atvasinājums.

Tiek uzskatīts, ka G60 ražošana sāksies aptuveni pēc gada, tāpēc negaidiet, ka tuvākajā laikā tiks oficiāli atklāts. Mēs ceram, ka G61 Touring debitēs 2023. gada sākumā, bet G61 Touring – aptuveni gadu vēlāk. Kā jau, iespējams, esat dzirdējuši, M5 Touring, domājams, atgriezīsies un, atšķirībā no sava mazākā brāļa, varētu pat nonākt ASV.

Avots: TV / YouTube

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru