BMW profesionāls restaurators saņem bezmaksas E39 528i Touring Individuāli viņš salabos

Ja neesat iepazinušies ar YouTuber M539 Restorations , viņš ir kļuvis pazīstams, atdzīvinot vecus BMW, kuriem nepieciešama nopietna TLC. Viņš ir strādājis pie praktiski visiem mūsdienu klasiskajiem automobiļiem, par kādiem vien varat iedomāties, tostarp pirmās paaudzes 8. sērijas, M5 E60 V10 un pat pie tādiem veciem automobiļiem kā E21 323i. Mēs varētu turpināt bezgalīgi, pieminot Alpina modeļus un 7. sērijas V12 sedanus. Pietiek pateikt, ka viņš pārzina BMW, jo līdz šim viņam piederējuši vairāk nekā 25 modeļi.

Timo, viens no viņa gandrīz 290 000 YouTube abonentiem un Patreon atbalstītājs, nolēma viņu pārsteigt, uzdāvinot 1998. gada E39 528i Touring atslēgas, neko neprasot apmaiņā. Jā, BMW restaurators šo automašīnu saņēma bez maksas pēc tam, kad bija devies uz Leidingenu Vācijā, lai to paņemtu. Tā ir diezgan ievērojama dāvana, ņemot vērā, ka auto ir ne tikai pilnībā reģistrēts, bet arī brauc un brauc. Patiesībā pēc 23 gadus vecā vagoniņa saņemšanas Sretens no M539 Restorations to aizveda mājās.

bmw m5 e39 image 750x469

Ne faktiskais automobilis

Tas nav parasts E39 Touring, bet gan augstas klases individuālais modelis, kas izpildīts orient zilā krāsā ar skaistu interjeru, kurā arī pārsvarā dominē zila krāsa ar daļēji krēmkrāsas ādas un koka apdari. Vienīgā lielākā problēma, kas saistīta ar virsbūvi, ir rūsas apēstas aizmugurējās durvis, kas jānomaina. Tam ir pat oriģinālais Nokia tālruņa komplekts, aizmugurējie saulessargi, papildu apsildes sistēma, taču, kā redzams, automobilim ir nepieciešams darbs.

Sretena iecienītākie priekšējie lukturi Sretenam nepatīk, un M52 sešcilindru benzīna dzinējam ir dažas problēmas, kas ir jānovērš. Tomēr 124 mph (200 km/h) ātruma sasniegšana naktī, braucot ar universālmašīnu mājās, vecajam 528i nebija problēma. Automobilis jau izskatās labāk pēc vannošanās, un tas saņems citus riteņus, vējstikla blīvējumu, kā arī tiks galā ar virsbūves iespiedumiem un krāsas problēmām.

Lasiet arī: Vai man vajadzētu iegādāties BMW pagarināto garantiju?

Aplūkojot automašīnas apakšdaļu, BMW tehniķis pamanīja dažas problēmas ar aizmugurējo balstiekārtu un bremžu vadiem, kam jāpievērš uzmanība, nemaz nerunājot par rūsas problēmām. Turklāt eļļas tvertnei ir noplūde, un vagonam ir nepieciešami jauni priekšējās ass balsti, kā arī svaiga galvas blīve. Kopumā E39 ir tikai nelieli defekti, kurus var novērst, izņemot rūsu, kas, visticamāk, atgriezīsies pēc pāris gadiem.

Pirmais darba uzdevums? Nestandarta lukturu sadauzīšana, izmantojot uzticamo āmuru, pirms pāriet uz profesionālāku instrumentu…

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru