Gadiem ilgi novietotajam 5. sērijas E39 BMW bez durvīm tiek iztīrīts netīrais salons

Tikai dažas lietas ir nomācošākas par gadiem ilgi pamestu automašīnu. BMW vai nē, mūs vienmēr skumdina, ja transportlīdzeklis ir pamests un nonāk tik briesmīgā stāvoklī. Šo E39 paaudzes 5. sērijas sedanu, kas bija atstāts pūtīs 15 gadus, pamazām atdzīvina YouTuber That Beamer Guy . Pēc rūpīgas mazgāšanas iepriekšējā epizodē (skatiet video raksta beigās) , pienāca laiks atdzīvināt netīro salonu.

Tas ir 1996. gadā ražots 525tds ar labās puses piedziņu un 2,5 litru 2,5 litru tiešās piedziņas dzinēju, kura jauda ir 141 zirgspēks (85 kilovati) un griezes moments – 207 jūdzes (280 ņūtonmetri). Nesen Indijā iegādātais vidēja izmēra luksusa sedans dīzeļdegvielas triecienu uz aizmugurējiem riteņiem nosūta ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Sakarā ar bloķēšanas mehānisma problēmām priekšējās durvis tika noņemtas, tāpēc interjers izskatās tik nepatīkams, kāds tas ir.

Jauki aprīkotajam 525tds ar elektriskajiem sēdekļiem, pašregulējošu balstiekārtu, elektrisku aizmugurējo saulessargu un rūpnīcas tālruni, pēc pēdējos gados uzkrātajiem putekļiem un zirnekļtīkliem bija izmisīgi vajadzīgas rūpes. Par laimi, detailētājs zina, ko dara, un veltīja šim diezgan pretīgajam ceturtās paaudzes 5er pienācīgu uzmanību pēc tā ignorēšanas kopš 2006. gada.

BMW E39 5. sērijas fotogrāfijas 12 750x500

Ir vērts pieminēt, ka automobiļa odometra rādītājos ir tikai 52 000 jūdzes (83 685 kilometri), tāpēc M51 dīzeļdzinējam vēl vajadzētu būt daudz gadiem. Oksfordas zaļajā krāsā apdarinātajam E39 automobilim drīzumā atkal būs oriģinālās priekšējās durvis pēc tam, kad būs novērsta problēma ar bloķēšanas mehānismu. Turklāt tiks nomainīts noliekušais headliners, savukārt aizslēgtā aizdedze jau tika sakārtota iepriekšējā video (skat. video apakšā) . Tiks nomainīts arī akumulators, eļļa un filtri, taču pats motors ir labā stāvoklī.

Joprojām ir daudz darāmā, jo krāsa nebūt nav labā stāvoklī, bet aizmugurējo durvju rokturis labajā pusē ir iztrūcis. Persona, kas to iegādājusies, ir apņēmības pilna pilnībā atdzīvināt grūtībās nonākušo 525tds, un mēs esam pārliecināti, ka turpmākajos videoklipos dīzeļdzinējs E39 atkal būs redzams tur, kur tam jābūt – uz ceļa.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru