Verde Mantis piešķir BMW M3 manuālajai versijai jaunu dzīvību

Es jau sen esmu bijis BMW individuālo krāsu programmas atbalstītājs. Protams, individuālās krāsas maksā diezgan dārgāk nekā standarta krāsas, bet es vienmēr esmu uzskatījis, ka tās ir naudas vērtas. Tās ne tikai uzlabo īpašnieka pieredzi, bet arī nedaudz palielina tālākpārdošanas vērtību. Turklāt, ja vēlaties iegādāties īpašu automašīnu, iegādājieties īpašu krāsu. Viena no šādām individuālām krāsām, kas izcērt neiedomājamo vienkrāsaino M automobiļu jūru, ir Verde Mantis, un tā palīdz iedvest jaunu elpu M3 dizainā.

Iespējams, tas būs šokējoši, bet es neesmu lielākais jaunā M3 dizaina fans. Es zinu, es zinu, es nāku no nekurienes ar šo ziņu un atvainojos. Lai arī cik šokējoša ir šī ziņa, tā tomēr ir taisnība, M3 dizains man un neskaitāmiem citiem entuziastiem, kuri sociālajos medijos atklāti dalījās ar savu nepatiku pret to, ir nedaudz pārāk funky priekšā. Ņemot vērā iepriekš teikto, M3 aprīkošana ar patiesi lielisku krāsu, piemēram, košo Verde Mantis, dara brīnumus ar automobiļa dizainu.

BMW M3 Verde Mantis 16 of 28 830x467

Verde Mantis ir forša BMW M3 krāsa, jo tā izskatās kā Lamborghini Huracan, nevis četru durvju BMW 3. sērijas modelim. Tā ne tikai vizuāli papildina M3 dizainu, bet arī piešķir tam nekonsekvenci, un es mīlu nedaudz nekonsekvences. M3 vietā M4 parasti pērk tāpēc, ka tam ir lielāka praktiskuma nepieciešamība. Tāpēc, piešķirot tai nedaudz vizuāla pikantuma, tiek kompensēts tās pragmatiskais dizains.

Tā ir arī patīkama krāsa, kas ļoti labi sader ar kontrastējošiem melnajiem un oglekļa šķiedras akcentiem. Nedēļas laikā, pavadot laiku ar Verde Mantis M3, es bieži vien skatījos uz auto, lai vienkārši apbrīnotu krāsu. Lai būtu skaidrs, es nekad neesmu ar apbrīnu skatījies uz šo pašreizējo M3. Nekad.

Lai gan es vēlos, lai mana testa automobiļa krāsa netiktu izniekota standarta automobiļa versijai. Iespējams, es esmu lielajā entuziastu mazākumā, bet man šķiet, ka M3 ar manuālo vadību ir krasi samazinājies braukšanas baudījuma ziņā salīdzinājumā ar M3 Competition, kurā ir tikai automātiskā vadība. Iespējams, tas izklausīsies dīvaini, ja entuziasts izvēlas automātisko versiju, nevis manuālo, bet es katru nedēļas dienu un divreiz sacīkšu dienā izvēlētos M3 Competition, nevis manuālo automašīnu.

BMW M3 Verde Mantis 3 of 28 830x467

Mana nicinošā attieksme pret manuālo M3 ir divējāda. Pirmkārt, tā ir vienkārši slikta manuālā pārnesumkārba, kuras lietošana ir vairāk kaitinoša nekā jebkas cits. Sajūgs brīžiem ir kaitinošs, jo pedāļa apakšējā trešdaļa ir pilnīgi mirusi, tad vidū ir tonna atsperīga darbība, bet augšpusē ir vēl viens miris punkts. Ir tik daudz darba, lai ar to vienmēr būtu vienmērīga darbība, un tas ir nogurdinoši. Es neesmu viens, jo arī citi kolēģi sūdzējās par to pašu. Arī pārslēgšanas darbība ir gan gumijota, gan neskaidra. Tik slikta manuālās pārnesumkārbas kvalitāte ir neticami apgrūtinoša, ņemot vērā, ka lieliskas manuālās pārnesumkārbas var iegādāties automašīnās, kas maksā mazāk nekā 30 000 ASV dolāru, piemēram, Honda Civic Si un Toyota GR86. Ja vien BMW būtu uzskatījis, ka ir vērts ieguldīt līdzekļus savā manuālajā pārnesumkārbā.

Otrs iemesls, kādēļ manuālā rokasgrāmata ir sliktāka, ir dzinējs. Uz papīra tā bāzes modeļa 473 zirgspēki un 406 ZS griezes moments šķiet pietiekami. Tomēr, izmantojot manuālo pārnesumkārbu, tas šķiet neitrāls, salīdzinot ar M3 Competition 503 zirgspēkiem un 479 ZS griezes momentu. Standarta automašīnā jautrība īsti nesākas, līdz tuvojas 4000 apgriezieniem minūtē, un zem šīs robežas tā ir gandrīz bezinstrumentāla. Vienkārši tā lietošana ir daudz mazāk patīkama nekā brutālā, gandrīz brutāli ātrā M3 Competition.

Tomēr nekas no tā nav saistīts ar krāsu, kas bija lieliska. Nedēļas laikā ar to es saņēmu vairākus īkšķus, komplimentus un intrigas no svešiniekiem. Kad es testēju M3 manuālo versiju Alpine White? Neviens nekliedza. Labas krāsas ir labas dvēselei. Ja vēlaties iegādāties M3, iegādājieties individuālu krāsu, piemēram, Verde Mantis.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru