G-Power piestiprina BMW M4 pie dinamometra, lai uzrādītu ievērojamus ieguvumus

BMW M4 jau ir spēks, ar kuru jārēķinās, īpaši spēcīgākajam modelim Competition. Pirms CSL iznāk ar papildu jaudu, tūneri labprāt strādās pie S58 dzinēja, lai iegūtu lielāku veiktspēju. Tāda ir G-Power, kas nesen prezentēja trīs pēcpārdošanas paketes Bavārijas ātrajam kupejam.

Tagad viņi ir uzstādījuši M4 G82 uz dinamometra, lai parādītu jaudas pieaugumu, kas sasniedzams, izmantojot otrā posma komplektu. Komplektā, kas pazīstams kā G4M Bi-Turbo, ietilpst programmatūras pārkārtošana un pielāgota izpūtēja sistēma, lai iegūtu 650 zirgspēkus. Ja vēlaties precīzu skaitli, šis skaists Isle of Man Green paraugs uz zeltītiem 21 collu kaltiem riteņu diskiem uzrādīja maksimālo jaudu 648,6 ZS pie vairāk nekā 6500 apgriezieniem minūtē.

G-Power dinamometrisko pārbaužu rezultātos griezes momenta rādītāju nenorāda, taču saskaņā ar iepriekšējo paziņojumu tas ir 780 Nm (575 ZS) robežās. Tiem, kam ir neremdināmas slāpes pēc jaudas, ir iespēja izvēlēties 3. pakāpes komplektu, kas papildina ar jaunām lejupejošajām caurulēm. Tas ļaus sasniegt 700 ZS un 840 Nm (620 ZS).

BMW M4 Coupe by G Power 14 830x554

M4 CSL un iespējamais M4 GT/H jau no rūpnīcas būs jaudīgāki

Maz ticams, ka Coupe Sport Lightweight atdzimšana notiks ar tik lielu jaudu. Tiek ziņots, ka divturbokompresoru rindu sešcilindru dzinēja jauda sasniegs aptuveni 550 līdz 560 ZS. Tas būtu par 10 oost vairāk nekā konkurējošajam modelim. Tiek apgalvots, ka M4 CSL, kas debitēs maijā, būs pieejams tikai ar aizmugures riteņu piedziņu un automātisko transmisiju. Lieki piebilst, ka gaidāma augsta cena un neliels ražošanas apjoms.

Ja vēlaties jaudīgāku M4 un vēlaties saglabāt aizmugurējos sēdekļus, jums būs izdevīgāk izvēlēties G-Power. Kāpēc? Tāpēc, ka BMW M ir paredzēts noņemt aizmugurējo sēdekli un kā daļu no lielākas diētas samazināt vairāk nekā 200 mārciņas (91 kg). Papildus šīm iespējām, iespējams, ir vēl viena alternatīva, jo ir ziņas, ka M4 GT/H tiks ražots kā ar rokām būvēts automobilis ar manuālo pārnesumkārbu.

Avots: G-Power

BMW M4 Coupe by G Power 11

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru