Vorsteiner VRS G8X aeroprogramma M3 un M4, kuras mērķis ir izlabot režģi

Ir gandrīz neiespējami pieminēt BMW M3 un BMW M4, nepieminot tā masīvo un pretrunīgi vērtēto režģi. Dažiem faniem tas netraucē (tāpēc arī pārdošanas rādītāji ir rekordlieli), bet daži to patiešām nespēj paciest. Tiem, kas pieder pie pēdējās grupas, Vorsteiner piedāvā jaunu aerodinamisko risinājumu komplektu, kas ietver nelielu M3 masīvās nieru režģa restes labojumu.

Šo jauno Vorsteiner komplektu, ko tagad piedāvā PSI, veido trīs galvenie komponenti: VRS Aero oglekļa šķiedras priekšējais spoileris, VRS Aero oglekļa šķiedras motora pārsega spoileris un VRS Aero oglekļa šķiedras priekšējais režģis/ VRS Aero ABS priekšējais režģis. Klāja vāka un priekšējais spoilers ir diezgan tipiski aerodinamiskie elementi, kas palielina agresivitāti un, iespējams, nedaudz palielina piespiedējspēku. Tomēr interesants ir jaunais režģis, kas pieejams gan no oglekļa šķiedras, gan ABS plastmasas.

Vorsteiner VRS G8X Aero Program 20 664x830

Vorsteiner mēģinājums salabot režģi ir smalkāks nekā tas, ko esam redzējuši no tādiem uzņēmumiem kā Evolve. Tā vietā, lai samazinātu režģi un tam pievienotu jaunu priekšējo bamperi, Vorsteiner saglabā režģa lielumu, bet izmaina tā iekšējās daļas, lai maldinātu acis, liekot saskatīt mazāku, normālāku BMW režģi.

Jaunais Vorsteiner režģis ir viengabalains, taču vizuāli sadalīts divās daļās: augšējā un apakšējā. Šīs sekcijas sadala liela horizontāla josla, kas izskatās pēc bufera joslas, uz kuras parasti tiek piestiprināta numura zīme. Tas ne tikai sadala režģi uz pusēm, tādējādi mazinot tā izmēra vizuālo ietekmi, bet arī nodrošina automobilim saprātīgāku vietu, kur novietot minēto numura zīmi. Turklāt režģa apakšējā daļa paliek tukša, bez jebkādām režģa līstēm, tāpēc tā vairāk atgādina priekšējā bampera gaisa ieplūdes atveri, nevis režģi. Augšējā daļā ir tikai viena horizontāla režģa līstīte, kas ir mazliet neparasti, taču tas darbojas pietiekami labi.

Vorsteiner VRS G8X Aero Program 36 830x440

Jaunais režģis, kas šeit redzams uz PSI projekta BMW M3 Competition, izskatās daudz labāk nekā standarta automobiļa režģis, jo tas šķiet nedaudz vienotāk integrēts automobiļa priekšējā daļā. Ja es iegādātos jaunu M3, šis Vorsteiner režģis būtu viena no nedaudzajām modifikācijām, ko es nekavējoties veiktu.

[Foto: Precision Sport Industries]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru