1958. gada BMW 507 Series II par 2,45 miljoniem ASV dolāru

Kad runa ir par patiesi dārgiem BMW modeļiem, ir tikai viens karalis, kas pārspēj visus pārējos konkurentus. Tas ir BMW 507. Sākotnēji pārdošanas neveiksme, ierobežotais skaits, ko BMW izdevās reāli pārdot dīleriem, kad auto bija jauns, patiesībā tagad darbojas tā labā, padarot 507 par ļoti retu automobili jebkurā situācijā. Iespējams, tieši tāpēc par šo otrās sērijas modeli tiek prasīta tik liela summa.

Automobilis ir pieejams vietnē Hemmings, un tas ir diezgan krāšņs. Šis 1958. gada modelis, kas no ārpuses ietērpts sudraba krāsā, apvienojumā ar sarkanu ādas salonu iekšpusē un baltām sienām, lai piešķirtu papildu sparu, šis BMW ir II sērijas modelis, sava veida facelifts, ja tā var teikt, lai gan 507 modelis tika ražots tikai trīs gadus. Tomēr drīz pēc tā laišanas tirgū BMW veica dažas korekcijas, lai uzlabotu automobili. 507. sērijas fani novērtēs II sēriju galvenokārt tāpēc, ka, mainot degvielas tvertnes novietojumu, tajā ir vairāk vietas.

The restoration process of the BMW 507 of Elvis Presley 32 830x553

Nevis pārdodamais automobilis

Šis konkrētais automobilis ar sērijas numuru #70110 bija 110. izgatavotais 507. numurs. Automašīna tika pabeigta 1958. gada 14. janvārī, un ir apstiprināts, ka tā tika piegādāta ar noņemamu cieto jumtu un rūpnīcas izplūdes uzgaļiem, kā norādīts tai pievienotajā BMW Classic Zertifikat. Šis konkrētais modelis ir viens no tikai 21 izgatavotajiem modeļiem rūpnīcas krāsā “Silbergrau” metāliski sudraba krāsā. Tiek uzskatīts, ka šis modelis pēc pabeigšanas tika izstādīts BMW Minhenes paviljonā, pirms 1958. gada maijā tika pārdots pirmajam īpašniekam un nosūtīts uz Karakasu Venecuēlā.

Saskaņā ar pētījumiem, kas iegūti no Amerikas BMW Classic Car Club of America, tiek uzskatīts, ka šis 507 ir pavadījis laiku Dienvidamerikā, bet ap 1960. gadu atgriezās Vācijā, kur tas palika nākamos piecus gadu desmitus. 2005. gadā šis 507 tika piedāvāts pārdošanai, un 2006.-2008. gadā tas tika restaurēts augstā līmenī. Restaurācijas laikā BMW Classic nodaļa veica visaptverošu mehānisko remontu. Automašīnas kopējais nobraukums ir 52 657 kilometri, un tā ir tikpat nebojāta, cik vien iespējams. Vai tas ir 2,45 miljonu ASV dolāru prasītās cenas vērts?

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru