Kurš ir uzticamāks – BMW, Audi vai Mercedes-Benz?

Runājot par dārgiem vācu luksusa automobiļiem, uzticamība vienmēr ir bijis jautājums. Daudzi auto entuziasti izsmej vācu zīmola nemitīgos apgalvojumus par izcilo vācu inženierzinātni, jo daudzi no šīs valsts automobiļiem šķiet neuzticami. To var izskaidrot ar daudz ko, piemēram, ar to, ka sarežģīta tehnika prasa vairāk apkopes vai amerikāņu pircēji vienkārši nav pieraduši pie profilaktiskās apkopes, ko vācieši uztver ļoti nopietni. Jebkurā gadījumā ir interesanti noskaidrot, kuri BMW, Audi un Mercedes-Benz zīmoli ir visuzticamākie un kuru īpašumtiesību un remonta izmaksas ir viszemākās.

Kuriem zīmoliem nepieciešama lielāka apkope

AM-Online ir veicis pētījumu un izstrādājis vairākas diagrammas, lai parādītu, kuru vācu zīmolu transportlīdzekļu uzticamība un remonta izmaksas ir viszemākās. Salīdzinot BMW, Audi un Mercedes-Benz, pētījumā parādīts, kura zīmola automašīnām nepieciešama vislielākā apkope sešu gadu laikā, pēc sešiem gadiem un pēc divpadsmit gadiem. Tādējādi tas mēdz parādīt, kāds ir katra zīmola auto visā automobiļa ekspluatācijas laikā.

2015 BMW 320d xDrive Touring test drive 12 750x422

Līdz sešu gadu vecumam visi automobiļi ir salīdzinoši līdzīgi gan izmaksu, gan uzticamības ziņā. Tas ir tāpēc, ka šie automobiļi ir diezgan jauni un parasti tiem ir nobraukti mazāk nekā 100 000 jūdžu ar automobiļu garantiju no rūpnīcas, tāpēc maz kas var sabojāties, vismaz ne daudzas svarīgas lietas. Tomēr Audi joprojām ir zīmols, kam ir visvairāk problēmu, un to novēršana izmaksā visdārgāk. BMW atrodas pa vidu, bet Mercedes ir visuzticamākais, tātad arī lētākais. Pēc sešiem gadiem situācija sāk mainīties. Tā kā automašīnas nobrauc vairāk kilometru un, iespējams, tām ir vairāk īpašnieku, tās mēdz salūzt. Audi joprojām ir visneuzticamākā un visdārgākā no visām trim markām, BMW joprojām ir pa vidu, bet Mercedes ir līderis. Tomēr pēc divpadsmit gadiem situācija atkal izlīdzinās, jo automašīnas ir diezgan vecas un cilvēki mēdz sadzīvot ar nelielām problēmām, neveicot to novēršanu.

logo endurance

$200 izslēgts ar kodu

BMWBLOG200

(855)-426-0512

$100 izslēgts, pieminēt

BMWBLOG

(877)-227-2439

2017-Audi-A4-Euro-spec-109-876x535

Tomēr, iedziļinoties sīkākās detaļās, situācija kļūst nedaudz sarežģītāka. Salīdzinot automobiļu klases, piemēram, 1. sērijas/2. sērijas klasi, 3. sērijas klasi un 5. sērijas klasi, viss nebija tik vienkārši. Lai gan marku izvietojums palika nemainīgs, dažādiem modeļiem bija atšķirīgas remonta izmaksas. Piemēram, gan BMW, gan Audi lētāko modeļu remonts bija lētāks, kas šķiet diezgan standarta. Taču Mercedes-Benz dārgākajiem modeļiem remonts izmaksāja visdārgāk, kas, visticamāk, ir saistīts ar labāku uzbūves kvalitāti un uzticamību.

Apkalpošanas izmaksas

Ja pievēršamies konkrētiem ikdienas remontdarbiem un sastāvdaļām, situācija kļūst vēl sarežģītāka. Kad runa ir par apkopi un MOT pārbaudēm, lomas ir mainījušās – Audi ir lētākais, BMW joprojām ir pa vidu, bet Mercedes ir visdārgākais. Šī tendence turpinās arī bremžu un izplūdes gāzu remonta gadījumā, tomēr Audi kļūst ievērojami lētāks par BMW, bet Mercedes kļūst ievērojami dārgāks. Elektroinstalācijas darbu un akumulatoru jomā BMW spīdēja un bija vislētākais, kam sekoja attiecīgi Audi un Mercedes. Tomēr BMW bija visdārgākais zīmols stūres un balstiekārtas sastāvdaļu remontam.

2016-Mercedes-Benz-E-Class-images-detroit-1

Kopumā AM-Online konstatēja, ka Audi ir zīmols ar visdārgākajām remonta izmaksām, BMW atrodas kaut kur pa vidu, bet Mercedes ir vislētākais no visiem trim. Protams, viss atkarīgs no automobiļa vecuma, nobraukuma, braukšanas stila un veikto remontdarbu kvalitātes, taču kopumā Audi bija visneuzticamākais un visdārgākais īpašnieks, kā arī visdārgākais remonts.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru