Porsche 911 ar BMW i3s piedziņu debitē kā elektriskā pārbūve

Porsche ir izvirzījis drosmīgu mērķi līdz 2030. gadam, kad vairāk nekā 80 % no kopējā pārdošanas apjoma būs elektromobiļi. Tomēr 911 bez iekšdedzes dzinēja nebūs viens no tiem, jo leģendārais sporta automobilis šajā desmitgadē saglabās savu ICE. Drīzumā gaidāms aizmugurē izvietotā automobiļa hibrīda variants, bet tīri elektrisks atvasinājums parādīsies vēlāk nākamajā desmitgadē.

Tikmēr pēcpārdošanas tirgū jau tiek izņemti eļļotie dzinēji un aizstāti ar elektrisko piedziņu. Piemēram, uzņēmums Modern Classics ir paņēmis vecu Porsche 911 no G sērijas, noņēmis plakano sešdzinēju un uzstādījis bezizmešu sistēmu no BMW i3s. Darbs tika veikts ar 911 SC (Super Carrera) – vienu no daudzajiem atvasinājumiem, kas bija pieejami no 1973. līdz 1989. gadam, kad bija pieejama G sērija. Šajā laika posmā Porsche izgatavoja 198 496 aizmugures riteņu piedziņas ikonas eksemplārus.

DSC05185 resized 830x553

911 SC joprojām ir RWD, taču NA 3,0 litru 3,0 litru motors ir nomainīts pret elektromotoru, kas aizgūts no i3s. BMW dīvainā elektromobiļa sportiskā versija ir aprīkota ar 181 ZS, kas ir aptuveni tikpat, cik sākotnējais iekšdedzes dzinējs. Tā kā tas ir elektromotors, 199 ZS (270 Nm) griezes moments sākas gandrīz uzreiz. Arī šis rādītājs ir tāds pats kā Porsche vecajam ICE.

Elektriskais 911 izmanto tādu pašu motoru un akumulatoru kā i3s

E-motors enerģiju iegūst no 42 kWh akumulatora, kas nodrošina vairāk nekā 155 jūdžu (250 km) nobraukumu. Kad akumulators ir izlādējies, to var uzlādēt, izmantojot maiņstrāvu ar 11 kW jaudu. Par laimi, ir pieejama arī līdzstrāvas uzlāde ar 50 kW jaudu. Izmantojot pēdējo minēto uzlādes risinājumu, akumulatora uzlāde no 20 % līdz 80 % ilgst aptuveni pusstundu.

911 SC ar i3s dzinēju līdz 62 mph (100 km/h) paātrinās 6,8 sekundēs. Savukārt, braucot līdz 160 km/h, tas sasniedz elektroniski regulējamu ātrumu 100 mph (160 km/h). Sofijā bāzētā kompānija Modern Classics ir ne tikai pārņēmusi no i3s piedziņas agregātu, bet arī aizņēmusies vecāku BMW iDrive informācijas un izklaides sistēmu. Porsche pārbūve ietvēra arī ABS, ESP un pat kalna asistenta sistēmu.

Avots: Mūsdienu klasika

DSC05203 resized

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru