Vai jūs varat salabot riepas ar plīstošām riepām? Vai arī tās jānomaina?

Ir svarīgi zināt, kādas riepas ir jūsu automašīnai, lai, ja kādreiz nonāksiet nelabvēlīgā situācijā, zinātu, ko droši varat un ko nevarat darīt. BMW lielāko daļu savu automobiļu aprīko ar riepām, kas paredzētas braukšanai cauri riepām. Viņi to dara, jo tas sniedz klientiem dažas papildu priekšrocības:

  • Jūs varat braukt ar plīsušu riepu: Galvenā “run-flat” riepu priekšrocība ir tā, ka tās ļauj turpināt braukt līdz pat 50 jūdzēm ar ātrumu 50 jūdžu stundā. Tas nozīmē, ka cilvēkam nav jāizkāpj no automašīnas uz intensīvi brauktuves malas vai jāmēģina nomainīt riepu tumsā.
  • Stabilāka pēc pārpūles: Tā kā pneimatiskā riepa var uzturēt transportlīdzekli bez gaisa spiediena, stūrēšana un vadāmība pēc pēkšņas riepas izplūdes paliks gandrīz normāla.
  • Mazāks transportlīdzekļa svars: Ja nav rezerves riepas un noņemti remonta instrumenti, transportlīdzekļa svars ir mazāks.

Kā noteikt, vai jūsu BMW riepām ir vai nav plīstošas riepas? Visa nepieciešamā informācija ir norādīta uz sānu malas. BMW transportlīdzekļiem jums būs jāmeklē RSC marķējums.

Ja izmantojat “run flat” riepas, vairums ražotāju iesaka tās nomainīt, ja tās ir brauktas ar ļoti zemu spiedienu vai bez spiediena. Tas ir tāpēc, ka to iekšējās struktūras integritāti nevar apstiprināt.

Ja lietojat standarta riepas un riepa tiek bojāta, to var salabot, ja tā atbilst šādiem kritērijiem:

  1. Ar riepu nav braukts, kad tā ir tukša.
  2. Bojājums ir tikai riepas protektora daļā (sānu sienas bojājums riepu iznīcina uzreiz).
  3. Caurums nav lielāks par ¼”.

Pareizais veids, kā salabot caurdurtu riepu, ir aizpildīt caurumu no iekšpuses un pēc tam uz remonta uzlikt plāksteri. Nelietojiet riepu aizbāzt.Vienmēr. Spraudņa remontam nav nepieciešams noņemt riepu no riteņa, lai to pienācīgi pārbaudītu. Spraudnis vienkārši tiek ievietots pārdurtajā vietā, tāpēc tas nav uzticams. Uzstājiet uz pilnīgu pārbaudi un lūdziet riepu centru demontēt riepu, pēc tam pārbaudiet riepas iekšpusi un ārpusi. Tikai pēc rūpīgas pārbaudes riepa ir jāremontē.

300x250

kreisās automašīnas bmwblog 300x250

Ja iepriekš minētie trīs kritēriji nav izpildīti, bojātā riepa būs jānomaina. Neaizmirstiet pārbaudīt riepu, kas atrodas automašīnas otrā pusē, ja arī tai ir mazs protektora dziļums, tad arī šo riepu vēlaties vismaz nomainīt.

Michelin iesaka nomainīt visas četras riepas vienlaicīgi, tomēr, ja tiek nomainītas tikai divas jaunas riepas, pārliecinieties, ka jaunajām riepām ir tāds pats izmērs un riepu tips kā pašreizējām riepām un ka dīleris vienmēr uzstāda jaunās riepas uz transportlīdzekļa aizmugurējās ass, ja iespējams. Ja kādreiz rodas šaubas par riepas integritāti, vienkārši nomainiet riepu! Neviena naudas summa nav tā vērta, lai samazinātu jūsu un jūsu pasažieru drošību.

Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru