BMW M2 G87 ar CSL dizaina elementiem

Līdz oficiālajai BMW M2 G87 pirmizrādei vēl ir vairāki mēneši, lai gan M2 prototipu apskates tiks atklātas jūnijā. Mums bija arī iespēja izmēģināt M2 Zalcburgringas trasē Austrijā, tāpēc gaidiet šo pārskatu. Tikmēr renderēšanas mākslinieki turpina apkopot pēdējās detaļas par to, kā M2 varētu izskatīties. Zemāk redzamajā renderējumā attēlots potenciālais G87 M2 dizains, kurā ir arī daži dizaina elementi no M4 CSL.

Šim gaiši zilā krāsā krāsotajam BMW M2 ir jaunāko M2 prototipu priekšējā virsbūve, tostarp unikāls ledviņu režģis. Turklāt šo M2 rotā M4 CSL dizaina oglekļa šķiedras motora pārsegs, kā arī agresīvs oglekļa šķiedras priekšējais sadalītājs un sānu svārki. No sāniem redzami arī sarkanie bremžu suporti, kas izspraucas aiz M4 CSL riteņu riteņu komplekta. Citas CSL detaļas ir sarkanā ledvīšu režģa apvadi un redzamie motora pārsega oglekļa elementi, un, protams, dzeltenie dienas gaitas lukturi.

Foto instagram.com/superrenderscars

Tāpat kā iepriekšējās paaudzes modelim, BMW, visticamāk, piedāvās arī M2 CS modeli, kas M2 sportiskumu pacels jaunā līmenī. M2 CSL pagaidām nav plānots, taču mēs nebūtu pārsteigti, ja BMW saglabās īpašo CSL ražošanas cikla beigās. Nākamās paaudzes BMW M2 iznāks tikai 2030. gadā, un tajā laikā lielākā daļa BMW modeļu līnijas būs elektrificēta. Tādējādi gaidāmā G87 platforma varētu būt BMW M pēdējā iespēja izlaist kārtīgu M CSL modeli.

Pēdējo mēnešu laikā esam plaši aprakstījuši G87 M2, tāpēc īsumā apkoposim situāciju. Līdzīgi kā lielākajam brālim M4, arī šim mazākajam M automobilim būs aizmugurējo riteņu piedziņa. Galvenā atšķirība vilces ziņā starp abiem modeļiem būs opcionālās xDrive trūkums, jo BMW pārdos automobili tikai ar RWD.

Tāpat kā M4 gadījumā, pircēji varēs izvēlēties starp manuālo un automātisko transmisiju. Tas pārmantos S58 dzinēju no lielākās kupejas, taču loģika liek domāt, ka inženieri samazinās 3,0 litru motora ar divām turbīnām tilpumu. Tomēr, neskatoties uz to, iekšējais sešcilindru dzinējs joprojām spētu attīstīt līdz 450 zirgspēkiem, kas ir labs rādītājs, ņemot vērā, ka bāzes M4 ir 473 zirgspēki, bet tas ir lielāks un līdz ar to arī smagāks.

Tā kā 2. sērijas kupeja jau pārgāja uz iDrive 8, var droši apgalvot, ka arī M2 versijā 12,3 collu digitālais instrumentu panelis tiks papildināts ar 14,9 collu skārienekrānu. G87 BMW M2 tiks montēts tikai San Luisa Potosi rūpnīcā Meksikā.

[Foto instagram.com/superrenderscars]

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru