Vai šis pārveidotais E39 BMW M5 varētu būt jūsu pieejamā biļete uz klubu?

Visu ikonisko M automobiļu vērtība ir tik strauji pieaugusi, ka tas pat izraisa sliktu dūšu. Ja vēlaties labi sakārtotu E30 M3 vai E39 M5, jums nāksies iztērēt gandrīz sešciparu summu, dažkārt īpašos gadījumos pat vairāk. Tas kļūst nekontrolējami. Tomēr šāda naudas summa ir rezervēta oriģināliem eksemplāriem bez jebkādām modifikācijām vai lielākoties oriģināliem eksemplāriem bez modifikācijām. Tiklīdz jūs sākat pārveidot šos ļoti kolekcionējamos Bimmerus, tie sāk zaudēt savu vērtību, tāpēc šis E39 M5 no Cars and Bids varētu kļūt par pieejamu ceļu uz klasisko M automobiļu klubu.

Šis 2001. gada BMW M5 ir patiešām labi izskatīgs piemērs. Tas ir pēc LCI facelift modeļa, tāpēc tam ir atjaunināti priekšējie un aizmugurējie lukturi, bet šis automobilis ir pārveidots, lai tam būtu dzelteni miglas lukturi, pazemināta Bilstein B14 balstiekārta un 18 collu VMR diski. Lai tas skanētu labāk, tam ir arī Supersprint izpūtējs, kam vajadzētu ļaut 4,9 litru V8 dziedāt vēl skaļāk nekā iepriekš. Tam ir arī Dinan aizmugurējais svārsts, jaunas vadības sviru bukses un StopTech bremzes. Visas šīs modifikācijas padara M5 izskatu labāku nekā sērijveida, un, visticamāk, padarīs tā braukšanu patīkamāku, taču tās pazemina tā vērtību.

BMW E39 M5 30 830x553

Turklāt tas nebūt nav ideāls piemērs. Krāsai ir daudz bezkrāsas pārklājuma bojājumu, atsevišķās vietās ir nelieli rūsas burbuļi, un tā ir pietiekami nolietojusies. Galu galā tam ir nobraukti 146 300 jūdzes. Tas nebūs perfekts. Tomēr šī nepilnība rada interesantu iespēju jaunajiem entuziastiem.

Šis E39 M5 var izskatīties grauzts, taču tā dārgākajai daļai – dzinējam – nesen ir veikti daudzi apkopes darbi. Pēc 130 000 jūdzēm tika nomainīti stieņu gultņi, galvenie gultņi, galvas blīves, vārstu blīves un laika ķēdes vadotnes. Tāpēc automašīnas sirdij vajadzētu ilgi labi darboties. Tas nozīmē, ka jaunākam, mazāk turīgam entuziastam varētu būt vērts to iegādāties un laika gaitā novērst sīkākās problēmas, lai kādu dienu tas kļūtu par vērtīgu klasiku. Pasaulē, kurā ir E46 M3 par 100 000 dolāru, šis šķiet atsvaidzinoši godīgs, salīdzinoši lēts M automobilis kādam, kam nav īpaši dziļu kabatu.

BMWblog
Jānis Liepiņš

Kopš 2012. gada esmu pētījis, tulkojis, apstrādājis un rakstījis rakstus par BMW koncernu, kurā ietilpst BMW, Mini un Rolls-Royce automobiļi. Man patīk BMW un viss, kas ar tiem ir saistīts.

Rate author
BMWBLOG
Pievieno komentāru